لاستیک تویو از پرفروش ترین تایرهای ژاپنی محسوب می گردد چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شرکت تویو تایر توانست در سال 1945 فعالیت خود را افتتاح نموده و با توجه به خودروهای تولید شده در بازار، انواع لاستیک سواری، باری و غیره را تولید و عرضه نمایند. هم اکنون فروش لاستیک تویو در مدل های مختلف صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، امکان انتخاب و خرید لاستیک تویو با مشخصات فنی استاندارد برای عموم رانندگان فراهم می باشد. فروشگاه همپا با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات خارجی، انواع لاستیک تویو اورجینال را عرضه نمایند.

خرید لاستیک تویو تمام فصل  

لاستیک به طور مستقیم در عملکرد خودرو تأثیرگذار می باشد. در همین راستا همواره به رانندگان توصیه می شود که هنگام خرید لاستیک ماشین، تمام جوانب را در نظر گرفته و مشخصات فنی لاستیک تویو انتخابی را به طور دقیق بررسی نمائید. اگر متقاضی تأمین لاستیک تمام فصل برای اتومبیل شخصی خود هستید، با در نظر گرفتن تمام مسائل پیش رو، به سهولت می توانید مناسب ترین لاستیک تویو چهار فصل را خریداری نمائید.

جهت انتخاب لاستیک تویو مناسب می توانید با افراد خبره و آگاه در این حوزه مشورت نمائید. چنین افرادی، غالباً دانش کافی نسبت به مفاهیم اعداد و حروف لاتین مندرج بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک دارند و بر مبنای مدل اتومبیلتان، می توانند مناسب ترین لاستیک تویو را به شما پیشنهاد دهند. با تجهیز نمودن اتومبیل به لاستیک های با کیفیت و مرغوب، به شما کمک می کند که بتوانید رانندگی خوبی را تجربه کنید.

از آنجایی که لاستیک تویو ژاپنی است و از جمله تایرهای وارداتی محسوب می گردد. هم اکنون قیمت  فروش لاستیک کنتیننتال و لاستیک تویو در بازار لاستیک فروشی متغیر است. در واقع نوسان قیمت نرخ ارز در ایران، باعث نوسان قیمت لاستیک تویو می گردد که می توانید استعلام آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا انجام دهید.

 

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()