دارندگان خودروهای بسترن در بازار داخل متقاضی خرید  لوازم یدکی بسترن هستند. همانطور که می دانید اتومبیل دارای ساختار مکانیکی است و به همین دلیل با گذشت زمان، تصادفات و امثال آن قطعات خودرو دچار فرسودگی می شود. بدین ترتیب بایستی نسبت به تعمیر و تعویض آنها هر چه سریع تر اقداماتی را انجام داد.

استعلام قیمت لوازم یدکی بسترن

فروش لوازم یدکی بسترن در سطح بازار توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد که بایستی افراد توجه ویژه نسبت به این موضوعات داشته باشند. فروشگاه نیوپارت جزء مراکز تأمین کننده و عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی بسترن در تهران فعالیت دارد و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

همانطور که می دانید، به دلیل تشابه زیادی که لوازم یدکی بسترن اورجینال و تقلبی نسبت به یکدیگر دارند، باعث گردیده تا برای افراد خرید قطعات بسترن کار دشواری به نظر برسد. بدین ترتیب توصیه ما بر این است که با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار، بتوانید در مدت زمان کوتاه و با اطمینان خاطر، انواع لوازم یدکی بسترن اورجینال را خریداری نمائید.

در میان خودروهای چینی خیلی از افراد طرفدار تهیۀ اتومبیل های بسترن هستند چون از عملکرد بالایی برخوردار بوده و تجهیز به آپشن های پیشرفته و قابل قبول می باشد. بدین ترتیب دارندگان چنین خودورهایی، در برخی از مواقع نیازمند به تأمین تجهیزات و لوازم یدکی بسترن b30 و هر مدل دیگری دارند، تا بتوانند عملکرد آن را به حالت اولیۀ خود بازگردانند.

با توجه به وارداتی بودن اکثر  قطعات بسترن ، بایستی هنگام خرید این گونه قطعات، از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید چون در گذر زمان می تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد. مجموعۀ نیوپارت به عنوان یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ فروش قطعات خودورهای چینی همچون انواع لوازم یدکی بسترن آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی هستید.

 فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()