لاستیک پیرلی از تایرهای شناخته شده در بازار محسوب می گردد که محصول کشور ایتالیا می باشد. تایر از مهمترین قطعات خودرو است که به دلایل مختلفی، رانندگان نسبت به تعویض آنها اقدام می نمایند. تایر پیرلی از جمله برندهای پیشگام در صنعت لاستیک سازی محسوب می گردد که در سطح جهانی معروف است و همواره جزء اسپانسر و شرکت کنندگان مسابقات فرمول یک، رالی و موتور سواری به شمار می رود. هم اکنون امکان خرید لاستیک پیرلی متناسب با مدل اتومبیلتان فراهم می باشد. فروشگاه همپا به صورت تخصصی در عرصۀ فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند.

خرید لاستیک پیرلی مناسب

بدین ترتیب با در نظر گرفتن این گونه مطالب، می توانید بهترین لاستیک پیرلی را انتخاب و خریداری نمائید. متناسب با اتومبیلی که تهیه می نمائید، می توانید به سهولت، لاستیک پیرلی رادیال را سفارش دهید. تکنولوژی و فناوری نسل جدید لاستیک های پیرلی به نحوی است که سازگاری قابل توجهی با محیط زیست دارد، بدین ترتیب اجزای مختلف تایر ماشین را می توان بازیافت نمود.

فروش لاستیک پیرلی در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد و در نتیجه افرادی که تمایل به انتخاب این برند را دارند، بایستی مشخصات فنی هر کدام از آنها را مطالعه نمائید. شرکت پیرلی با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت لاستیک سازی، توانسته اند موفق به تولید لاستیک سینتوراتو گردند که تحولی بزرگ در این حوزه بوجود آورند. به دنبال همین جریان، توانستند از آغاز قرن 21 تا کنون، انواع لاستیک پیرلی را با عملکرد بالایی تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند.

با توجه به تنوع محصولات این کمپانی معتبر، هم اکنون شاهد عرضۀ انواع لاستیک پیرلی رادیال تمام فصل، زمستانی و تابستانی با مشخصات فنی متفاوت بر اساس جداول استاندارد بین المللی می باشیم. جهت خرید لاستیک نکسن و لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()