ساخت سوئیچ بنز در مدل های مختلف صورت می پذیرد و بدین ترتیب در صورت نیاز به ساخت مجدد سوئیچ و ریموت بنز بایستی تکنسین دستگاه، شناخت کافی نسبت به نوع آن داشته باشد. مراحل ساخت سوئیچ بنز به مدل آن بستگی دارد و اهداف اصلی شرکت مرسدس بنز برای طراحی ریموت های ضد سرقت، افزایش سطح امنیت خودرو می باشد. مرسدس بنز از اولین کمپانی های خودروسازی در جهان به شمار می رود که توانسته اند همواره تکنولوژی و فناوری جدید در فرآیند ساخت سوئیچ بنز و همچنین ساخت انواع ریموت بنز به کار گیرند. مرکز تخصصی تهران کار کی با کسب آگاهی کامل نسبت به این موضوع، توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و همچنین تکنسین های فعال، بتوانند انواع ساخت ریموت بنز و سوئیچ های یدک محصولات این کمپانی معتبر را انجام دهند.

علت ساخت سوئیچ بنز

امروزه رانندگان در برخی از مواقع نیاز دارند که سوئیچ و ریموت یدکی اتومبیل خود را داشته باشند چون حوادث متعددی ممکن است اتفاق بی افتد که فرد با آسیب دیدگی و یا گم شدن این وسایل رو به رو شود. بدین ترتیب همراه داشتن یدک آنها، به فرد کمک می کند که بتواند بدون نگرانی، در مواقع لزوم از سوئیچ یدک برای مدت زمان معلوم استفاده نمایند. بنابراین اگر یدک این وسایل را ندارید، توصیه می کنیم نسبت به ساخت سوئیچ بنز اقدام نمائید.

ضمن آنکه با مراجعه به چنین مراکزی، امکان ساخت ریموت بنز در مدل های مختلف فراهم می باشد. چنین مجموعه هایی قادر به ساخت کپی ریموت بنز ب سیستم های کیلس گو نسخه های جدید می باشند. از دیگر خدماتی که چنین مجموعه هایی به افراد ارائه می دهند، بازگشایی درب خودرو بدون آسیب رساندن به قفل درب انجام می پذیرد. بدین ترتیب مجموعۀ تهران کار کی همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری در زمینۀ ساخت ریموت بنز ، تعریف کد جدید و یا غیر فعال نمودن آنها می باشند.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()