قیمت توربو شارژ جک اس 5 در فروشگاه ها مختلف می باشد و مجموعه توربو شارژ سنتر به دلیل فروش مستقیم  توربو شارژ جک اس 5 ، بهترین قیمت را برای آن در نظر گرفته است. این مجموعه انواع توربو شارژ ها را متناسب با انوع وسایل نقلیه به فروش می رساند. به دلیل اینکه مرکز توربو شارژ سنتر وارد کننده ی انواع توربو شارژ جک می باشد ، قیمت گذاری مناسب تری را ارائه می دهد. در صورت نیاز به تعمیرات توربو شارژ نیز می توانید از تعمیرکاران ما در این مجموعه کمک بگیرید.

فروش توربو شارژ جک اس 5

توربو شارژ جک اس 5 با توجه به قطعاتی که دارند ، می توانند میزان هوای ورودی به درون موتور را افزایش دهند. توربو شارژ جک اس 5 شامل دو بخش اصلی متصل به هم می باشد که موجب بالا بردن حجم و فشار هوای ورودی به سیلندر می شود. دو بخش توربو شارژ جک اس 5 که اجزای اصلی این قطعه هستند شامل کمپرسور و توربین می باشد. توربین به اگزوز متصل است و با استفاده از جریان دود های اگزوز کار می کند. کمپرسور نیز به ورودی های هوای موتور متصل می باشد و با گردش توربین ، این قطعه نیز شروع به کار کرده و فشرده سازی هوا را انجام می دهد در نتیجه ی با وارد کردن هوای اضافه به داخل سیلندر موجب احتراق بسیار بهتر در سرعت ها بالا خواهد شد. قیمت توربو شارژ جک اس 5 با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که در این قطعه در نظر گرفته شده ، بسیار مناسب است.

فروشگاه توربو شارژ سنتر از تامین کنندگان توربو شارژ در کشورمان است که انواع توربو شارژ و قطعات آن را به فروش می رساند و یکی از بهترین مراکز در این حوزه می باشد. همچنین این مجموع در زمینه ی تعمیرات توربو شارز نیز فعالیت دارد. 

توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()