فروش اقساطی خودرو سهم بزرگی از بازار خرید و فروش اتومبیل های داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. به عبارتی دلایل متعددی باعث گردیده تا برای عموم افراد، خرید نقد ماشین فراهم نباشد و به همین دلیل شرکت های خودروسازی و همچنین برخی از مراکز توزیع خودرو در سطح بازار تلاش نموده اند تا شرایطی را برای ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو مهیا سازند. بدین ترتیب افراد بیشتری قادر به خرید اتومبیل خواهند بود. مجموعه دنیای خودرو با شرایط آسان خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

مزایای خرید و فروش اقساطی خودرو

همانطور که می دانید خودرو به عنوان یک وسیلۀ نقلیه، توسط خیلی از افراد مورد استقبال  قرار گرفته می شود. در این صورت افرادی که قدرت خرید نقد ماشین را ندارند، از فرصت شرایط فروش اقساطی خودرو بهره مند گردند. بدیهی است که تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت و تاریخ تحویل خودرو سه عامل اصلی هستند که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو بایستی در نظر گرفته شود.

همچنین شرایط معرفی ضامن نیز در جایگاه خود، نقش بسزایی بر روی روند ارائه و دریافت خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و همچین خارجی خواهد داشت. قطعاً در دهۀ اخیر، بیشتر شاهد راه اندازی مراکز، نمایندگی و نمایشگاه های خودرو می باشیم. در نتیجۀ این اتفاق، خیلی از افراد توانستند با برنامه ریزی دقیق وضعیت اقتصادی، از مراکز فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت، موفق به خرید اتومبیل مورد پسند خود گردند.

با این تفاسیر، می توانید از مزایای چنین طرح هایی برای خرید خودرو استفاده نمائید که البته بایستی از زمان تحویل اتومبیل پس از پرداخت پیش قسط اطمینان حاصل نمائید. معمولاً سال های اخیر اکثر مراکز معتبر در حوزۀ فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی دنا ، با تحویل فوری اتومبیل، تلاش می کنند که بیش از پیش نظر و رضایت مشتریان را جلب نمایند. جهت اطلاع از وضعیت بازار و بهره مندی از خدمات فروش اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان فنی مجموعه دنیای خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()