توربو شارژ ها از قطعاتی هستند که موجب عملکرد بهتر خودرو می شوند. برای افزایش قدرت موتور در سرعت های بالا در برخی از ماشین ها از سیلندر ها در تعداد بیشتر استفاده شده است. اما با استفاده از  توربو شارژ نیازی به استفاده از سیلندر های بیشتر و یا تغییری در حجم و وزن موتور نبوده و این سیستم طوری طراحی شده که می تواند قدرت و راندمان موتور را بالا ببرد. توربو شارژ ها بدون نیز به هیچ گونه نیروی اضافی از موتور کار می کنند، در واقع انرژی مورد نیاز برای سیتم توربو شارژ از گاز های خروجی اگزوز تامین می شود. این مجموعه قیمت توربو شارژ را بسیار مناسب در نظر گرفته و خدامت رسانی عالی را ارائه می کند.

فروش انواع توربو شارژ

فروش انواع توربو شارژ در فروشگاه توربو شارژ سنتر انجام می گیرد و متقاضیان خرید توربو شارژ می توانند با مراجعه به این مجموعه انواع توربو شارژ مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنند. قیمت توربو شارژ در این مرکز به جهت حذف واسطه ها بسیار ارزان در نظر گرفته شده است و کیفیت قطعات بسیار بالا می باشد.

نکات استفاده از توربو شارژ

برای استفاده از خودرو هایی که مجهز به سیستم توربو شارژ هستند نیاز است تا به مواردی توجه داشته باشید تا این قطعه طول عمر بالاتری را داشته باشد. پیش از اینکه در زمان روشن کردن خودرو، پدال گاز را بفشارید ، باید ابتدا چند لحظه ای برای گرم شدن موتور و روغن کاری صبر نمایید. همچنین پیش از خاموش کرد خودرو بخصوص زمانی که تایم زیادی از خودرو استفاده کرده اید باید به خودرو در حالت ایستاده و روشن اجازه دهید که گرمای موتور کاهش یابد و سپس موتور را خاموش کنید. در زمان خاموش کردن خودرو از فشردن چندین باره ی پدال از جلوگیری کنید.

 توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()