توربو شارژ یکی از قطعات خودرو است که برای تقویت موتور از آن استفاده می شود. این قطعه در بسیاری از خودرو ها در نظر گرفته شده تا خودرو ها در سرعت های بالا بتوانند عملکرد خوبی را داته باشند. سمند سورن یکی از خودرو هایی است که مجهز به توربو شارژ سمند سورن می باشد.  توربو شارژ سمند سورن با اکسیژن رسانی به موتور موجب افزایش سوزاندن سوخت شده و در نهایت در سرعت های بالا ، موتور می تواند سوخت کافی را بسوزاند و قدرت بیشتری داشته باشد. برای خرید توربو شارژ سمند سورن به سایت توربو شارژ سنتر مراجعه کنید زیرا این مرکز فروش مستقیم انواع توربو شارژ ها را ارائه می کند. برای اطلاع از قیمت توربو شارژ سمند سورن به سایت توربو شارژ سنتر مراجعه کنید.

خرید توربو شارژ سمند سورن اصل

توربو شارژ سمند سورن متشکل از توربین و کمپرسور است که توربین در مسیر گاز های خروجی اگزوز قرار گرفته و زمانی که دود های اگزوز در سرعت بالا زیاد می شوند ، توربین شروع به چرخش کرده و در نتیجه ی چرخش توربین ، میله ی شفت و در نهایت کمپرسور می چرخد و با چرخش کمپرسور هوا متراکم شده و به سیلندر تزریق می شود. بنابراین این قطعه می تواند هوای لازم را به موتور برای احتراق برساند و احتراق به طور بهتری صورت گیرد.

برای این که بتوانید توربو شارژ سمند سورن را در نوع اصلی تهیه کنید نیاز است که به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا برخی از فروشندگان این قطعه را در نوع تقلبی به فروش می رسانند که با قیمت ارزان تر عرضه شده و برخی از افراد به دام این کلاهبرداران می افتند. به همین جهت برای خرید با بهترین قیمت توربو شارژ سمند سورن به سایت توربو شارژ سنتر مراجعه نمایید تا بتوانید نمونه ی اصلی این قطعه را با بهترین قیمت توربو شارژ سمند سورن را تهیه کنید.

 توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()