لاستیک پیرلی از تایرهای معروف جهانی است که امروزه توسط برخی از مراکز فروش تایرهای خارجی، در مدل های مختلف عرضه می شوند. شرکت پیرلی در ایتالیا فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود و توانست با گذشت زمان، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. شرکت لاستیک سازی میشلن نیز یک شرکت فرانسوی است که تا کنون توانسته اند اسپانسر برخی از مسابقات فرمول یک، رالی و موتورسواری شوند. خرید لاستیک میشلن در لیست انتخاب بسیاری از افراد می باشد. فروشگاه تایر ایرانیان توانسته در لیست محصولات خود، انواع  لاستیک پیرلی و میشلن را با فناوری روز، در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

عوامل مؤثر در تعویض تایر و خرید لاستیک پیرلی

دلایل استقبال از لاستیک میشلن، کیفیت بالای محصولات این برند می باشد. بدین ترتیب متناسب با شرایط پیش رو شما راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. بر مبنای مدل اتومبیل، به سهولت می توانید از میان تنوع بالای محصولات در بازار، لاستیک پیرلی رادیال را انتخاب و خریداری نمائید. با در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو و شرایط آب و هوایی منطقه در میان محصولات موجود در بازار، می توانید لاستیک میشلن سواری، کراس اور، خودروهای باری و غیره را خریداری نمائید.

عوامل مهمی همانند فرسودگی، تصادف و منقضی شدن عمر تایر باعث می گردند که راننده به دنبال تعویض و خرید لاستیک جدید برای اتومبیل باشد. همواره توصیه می شود که هنگام تعویض تایرهای خودرو، معمولاً آنها را از یک برند انتخاب نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ بالانس اتومبیل خواهد داشت. جهت خرید  لاستیک میشلن برای اتومبیل سواری، بایستی مشخصات فنی تایر و خودرو را در نظر بگیرید.

     فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()