امروزه موتور خودروهای پیشرفته را به قطعۀ توربو شارژ تجهیز نموده اند تا بدین ترتیب بتوانند سطح عملکرد آن را ارتقاء ببخشند. توربو شارژ ام جی نیز در طراحی این خودرو، توان موتور آن را قدرتمند تر نموده و به نوعی شرایط را برای بهینه سازی مصرف سوخت فراهم نموده اند. در واقع سطح عملکرد اتومبیل افزایش پیدا می کند و هنگام افزایش سرعت اتومبیل در پیچ ها، خودرو به سهولت می تواند قدرت مورد نیاز خود را تأمین نماید.

ویژگی توربو شارژ ام جی

جهت تعمیر و یا خرید توربو شارژ ام جی می توانید به مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت دارند، مراجعه نمائید. فروشگاه توربو شارژ سنتر نیز از مراکز تخصصی است که در زمینۀ واردات، فروش و تعمیر انواع توربو شارژ خودرو بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.

با توجه به وارداتی بودن قطعات توربو شارژ، شاهد نوسان قیمت توربو شارژ ام جی در بازار می باشیم که توصیه داریم از طریق مراکز معتبر استعلام و خریداری نمائید. فاکتورهای مهم و اساسی که در خصوص خرید توربو شارژ موتور بایستی در نظر گرفته شود، اطمینان از اصل بودن این قطعه می باشد که متشکل از اجزای مختلفی هستند.

عملکرد توربو شارژ ام جی به نحوی است که باعث تولید هوای فشرده در سیستم موتور می گردد. بنزین برای سوختن نیاز به اکسیژن دارد و به همین دلیل نصب توربو شارژ در مسیر خروجی اگزوز خودرو و ورودی سیلندر موتور، می توان به طور همزمان از هدر رفتن انرژی جلوگیری نموده و در عوض شرایط را برای سوختن بنزین تسریع نموده اند.

جهت اطلاع از  قیمت توربو شارژ ام جی ، پیشنهاد می کنیم با واحد فروش توربو شارژ سنتر تماس بگیرید. فروشگاه توربو شارژ سنتر از کلینیک های تخصصی تعمیرات و نصب توربو شارژ ام جی و دیگر خودروهای لوکس خارجی در ایران می باشند که توانسته اند محصولاتی با برندهای معتبر اورجینال، خدمات حرفه ای به مشتریان ارائه دهند.

 توربو شارژ سنتر

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()