لاستیک دانلوپ از برندهای پرفروش موجود در بازار محسوب می گردد چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تایر از قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود که دلایل متعددی باعث می گردد که راننده به دنبال تعویض آن گردد. تغییر فصول، تصادف، فرسودگی لایۀ خارجی تایر و تغییر کاربری خودرو عوامل کلیدی هستند که هنگام خرید لاستیک دانلوپ  باید در نظر گرفته شوند.

خرید لاستیک دانلوپ رادیال سواری

متناسب با مدل های مختلف اتومبیل باید لاستیک استانداردی را انتخاب و خریداری نمائید چون نقش بسزایی بر روی عملکرد خودرو خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک جهت گسترش فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند انواع لاستیک دانلوپ را در لیست محصولات فروشگاه به مشتریان پیشنهاد دهند.

انتخاب نوع تایر بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که موارد مهم آن را در پاراگراف ابتدایی ذکر نمودیم. عمدتاً لایۀ خارجی تایر بر روی میزان سطح چسبندگی آن با جاده مؤثر می باشد و به همین دلیل در لیست انواع لاستیک دانلوپ، می بایست تمام جوانب را در نظر گرفته و در نهایت کاربردی ترین تایر را انتخاب و خریداری نمائید. فروش لاستیک نکسن از طریق سایت با قیمت مناسب انجام می گیرد. 

طرح گل، ارتفاع و تعداد آج لاستیک بر روی سرعت انتقال و پاشیدن آب به مجاورت تایر بستگی دارد. به همین دلیل شکل ظاهری لاستیک دانلوپ تمام فصل با لاستیک دانلوپ زمستانی و تابستانی متمایز می باشد. جهت تأمین لاستیک دنلوپ می توانید به فروشگاه های عرضۀ تایر مراجعه نمائید. البته بایستی توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی لاستیک داشته باشید.

مواد پلیمری یا همان پلی یورتان از مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر به شمار می رود که توانسته اند موفق به تولید لاستیک با فناوری پیشرفته گردند. در نتیجۀ این اتفاق، کمپانی دنلوپ در لیست محصولات خود، انواع لاستیک دانلوپ رادیال را عرضه نموده اند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، به صورت آنلاین لاستیک دانلوپ خریداری نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()