لاستیک از اجزای اصلی اتومبیل است که عامل حرکت آن بر روی سطح جاده می باشد. اگر به دنبال خرید  لاستیک  خودرو می باشید، دانستن یک سری نکات در خصوص این محصول برای شما ضرورت دارد چون به شما کمک می کند که بتوانید یک رانندگی خوب را تجربه کنید. تعویض و خرید لاستیک جدید برای اتومبیل یکی از مسائل و دغدغه های رانندگان به شمار می رود چون تنوع برند و مدل های لاستیک در بازار بسیار است و بدین ترتیب فرد را دچار سردگمی می کند. اگر در تلاش برای افزایش سطح آگاهی و دانش شخصی خود در خصوص انتخاب لاستیک خودرو می باشید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مشورت نمائید.

مهمترین متریال تشکیل دهنده لاستیک ماشین

از اجزای اصلی لاستیک ماشین می توان به طوقه، بدنه، تسمه، لایه های اضافی پلی استر، دیوارۀ جانبی و آج اشاره نمود. هر کدام از آنها با هدف خاصی در طراحی تایر ماشین به کار برده شده اند که نقش مؤثر بر روی طول عمر آنها خواهد داشت. به عنوان مثال تسمۀ به کار رفته در طراحی لاستیک، لایه از رشته های فولادی می باشد که در قسمت زیر آج تایر قرار گرفته می شوند. هدف از به کارگیری این قطعه، افزایش استحکام تایر در برابر پنچری است و بدین ترتیب توانسته اند سطح صاف برای لاستیک خودرو فراهم آورند.

نسل جدید لاستیک های خودرو تجهیز به لایه های اضافی پلی استر هستند که بتوانند استحکام تایر را در زمانی که سرعت ماشین افزایش می یابد، حفظ نمایند. دیوارۀ جانبی لاستیک نیز به منظور حفاظت قسمت جانبی تایر، از چندین لایه تشکیل شده است و به نوعی هوای درون تایر را حفظ می کند.

با این تفاسیر، در زمان خرید اینترنتی لاستیک مانند خرید لاستیک دانلوپ  بایستی نگاهی دقیق بر روی مشخصات فنی محصولاتی که از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک خریداری می کنید، داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()