توربو شارژ دنا پلاس باعث متحول ساختن تکنولوژی این اتومبیل در دسته بندی اتومبیل های مدل جدید ایران خودرو شده است. در واقع دنا پلاس دارای سدان یا همان شاسی بدنۀ جدید می باشد که در مدل های دنا پلاس معمولی، دنا پلاس توربو شارژ دستی، دنا پلاس توربو شارژ دنده ای طراحی و تولید می شوند. بنابراین تفاوت قیمت این خودرو به دلیل تجهیز بودن به قطعۀ توربو شارژ می باشد. قیمت  توربو شارژ دنا پلاس بر پایۀ عواملی منجمله وارداتی بودن آن و حداکثر ظرفیت و حجم آن تعیین می گردد که می توانید اطلاعات تخصصی دیگری را از طریق کارمندان مجرب فروشگاه توربو شارژ سنتر کسب نمائید.

مشخصات کلی توربو شارژ دنا پلاس

به کارگیری توربو شارژ دنا پلاس در طراحی این ماشین، تحولی بزرگ ایجاد نموده است چون بازدهی موتور را هنگام افزایش سرعت موتور دو چندان می نماید. دنا پلاس توربو شارژ همانند دنا و دنا پلاس است که تجهیز به یک سدان خانوادگی می باشد که در جایگاه سگمنت D قرار داده می شود. در یک نگاه، این سری های مختلف خودروی دنا با یکدیگر تفاوت ظاهری ندارند بلکه تنها از نظر عملکرد توان موتوری تفاوت چشمگیر نسبت به یکدیگر دارند. بدین ترتیب عملکرد توربو شارژ دنا پلاس، توانسته این مدل خودرو را با دنا معمولی متمایز کند.

عملکرد توربو شارژ دنا پلاس بر اساس حجم موتور 1.7 لیتری ساخته شده است و بدین ترتیب توانسته اند قدرت 113 اسب بخاری را برای این اتومبیل فراهم آورند.  قیمت توربو شارژ دنا پلاس در بازار بر مبنای عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به حداکثر ظرفیت آن و همچنین وارداتی بودن آن اشاره کرد. ضمن آنکه یک سری نکات مهم و کلیدی در خصوص تعمیرات توربو شارژ دنا پلاس و اهمیت کاربرد آن اشاره نمود که می توانید از طریق متخصصین و مهندسین فروشگاه توربو شارژ سنتر اطلاعات مکفی را کسب نمائید.

 توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()