فروش اقساطی دنا را می توانید در سطح بازار خرید و فروش اقساطی خودرو مشاهده نمائید. خودروی دنا از محصولات ایران خودرو است که در بازار ایران عرضه شده و خیلی از افراد مالک این خودرو هستند. از آنجایی که قیمت خودرو همواره رو به افزایش است، قدرت خرید نقدی خودرو برای اقشار مختلف جامعه کاهش یافته و به همین دلیل متقاضی برای خرید و فروش اقساطی دنا بیشتر افزایش یافته است. خودروی دنا از جمله اتومبیل هایی است که دارای پیشرانه 4 سیلندری با حجم موتور 1.7 لیتر می باشد. مجموعه دنیای خودرو در لیست محصولات نمایشگاه خود، قادر به فروش اقساطی دنا با شرایط منعطف می باشند که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه تماس گرفته و مشورت نمائید.

فروش اقساطی دنا با اقساط بلن مدت

خرید و فروش اقساطی خودرو بیش از معاملات نقد طرفدار دارد و بدین وسیله افرادی که توان مالی لازم را برای خرید نقد ندارند، پس از بررسی تمام جوانب کار، راحت تر می توان از خدمات فروش اقساطی دنا، این اتومبیل و هر خودروی دیگری را خریداری نمائید. فاکتورهای متعددی در خصوص خرید اقساطی دنا وجود دارد که قصد داریم در ادامۀ پست به برخی از این موارد اشاره نمائیم.

همواره توصیۀ ما به شما این است که به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نموده و معاملات فروش اقساطی دنا و هر خودرویی را انجام دهید چون در این بازار شاهد فعالیت افراد کلاهبردار هستیم. بدون شک بررسی مفاد قرارداد، شیوۀ پرداخت اقساط، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل خودرو از جمله مواردی هستند که هنگام اجرای معاملات فروش اقساطی دنا بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. بدیهی است که هر کدام از موارد به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر معاملات خود را در مراکز معتبر و شناخته شده همچون مجموعه دنیای خودرو انجام دهید.

تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()