لاستیک هانکوک از پرفروش ترین برندهای تایر ماشین محسوب می شود. هانکوک یک برند کره ای است و این کمپانی در طول فعالیت چند دهه، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک خودرو با مشخصات فنی مختلف گردند. در واقع استقبال از خرید لاستیک هانکوک ، کیفیت بالای محصولات این برند در مقابل قیمت مقرون به صرفۀ آن می باشد. همانطور که می دانید نوع لاستیک خودرو بر روی کیفیت رانندگی و فرمان پذیری اتومبیل مؤثر خواهد بود. فروشگاه چرخ و یدک با اطلاع از وضعیت بازار و همچنین ایجاد تنوع در محصولات، توانسته اند موفق به عرضۀ لاستیک هانکوک با مشخصات فنی گردند.

فاکتورهای مؤثر در خرید لاستیک هانکوک

به دلیل ارتباط مستقیم که تایر با سطح جاده دارد، قطعاً نوع لاستیک بر روی میزان چسبندگی و مدت زمان ترمزگیری خودرو مؤثر خواهد بود. بنابراین در زمان خرید لاستیک هانکوک، توصیه می کنیم تمام موارد مذکور در مشخصات فنی محصول را به صورت دقیق بررسی نمائید. مدل اتومبیل بر روی انتخاب و مدل لاستیک خودرو مؤثر خواهد بود چون شاخص هایی همچون حداکثر سرعت و بار مجاز مطرح می گردد.

فروش لاستیک نکسن و لاستیک هانکوک در دسته بندی متفاوت منجمله لاستیک تمام فصل، لاستیک تابستانی و زمستانی صورت می پذیرد. در نتیجه افرادی که قصد خرید لاستیک هانکوک رادیال را دارند، بایستی نگاه دقیق بر این موضوع داشته باشند و پس از بررسی شرایط آب و هوایی منطقه، انتخاب نهایی خود را ثبت نمائید. اگر در انتخاب و خرید لاستیک خودرو سردرگم هستید و اطلاعات مکفی در خصوص معانی و مفهوم مشخصات فنی محصولات ندارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، پس از مشورت با کارشناسان فروش مجموعه، به صورت آنلاین می توانید لاستیک هانکوک اورجینال را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

     فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()