نمایندگی مجاز زانتیا به مرکزی اطلاق می شود که تجهیز به کلیۀ امکانات و همچنین افراد متخصص می باشند. بدین ترتیب توانایی عیب یابی و نقص فنی اتومبیل زانتیا را در مدت زمان کوتاه دارند و سپس با بهره گیری از ابزارآلات مخصوص قادر به تعمیر تخصصی خودرو به بهترین شکل ممکن می باشند. مراکز  نمایندگی مجاز زانتیا  به صورت تخصصی خدمات به مشتریان ارائه می دهند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید جهت تعمیر خودروی زانتیا به چنین مراکزی مراجعه نمائید چون دسترسی به کلیۀ لوازم و تجهیزات تخصصی دارند. تعمیرگاه زانتیا رهام نیز به عنوان مرکز نمایندگی مجاز زانتیا فعالیت می کند و همواره آمادۀ ارائه سرویس به مراجعین محترم می باشند.

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز زانتیا

زانتیا از جمله خودروهایی است که بسیاری از افراد به دلیل آپشن های پشرفته و سیستم تعلیق فوق العاده خاصی که بدان تجهیز بود، آن را انتخاب و خریداری می نمودند. بدین ترتیب عرضۀ خدمات تخصصی از سوی مراکز نمایندگی مجاز زانتیا، مطمئن ترین روش و راهکار محسوب می گردد که بتوان معاینه فنی خودرو را به طور دقیق انجام داد.

دلایل مختلفی وجود دارد که قسمت های مختلف خودرو دچار آسیب دیدگی و نقص فنی شوند. بنابراین مشاهدۀ وضعیت مکانیکی موتور و سیستم تعلیق زانتیا را می توانید در نمایندگی مجاز زانتیا به طور دقیق و کاملاً تخصصی چک نمائید. در ضمن در مراکز نمایندگی مجاز زانتیا، در مدت زمان کوتاه می تواند انجام شارژ گوی زانتیا  موجود در سیستم تعلیق خودرو را با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام دهید.

جهت اطلاع از هزینۀ دریافت خدمات از سوی نمایندگی مجاز زانتیا می توانید با کارشناسان و مکانیک متخصص تعمیرگاه زانتیا رهام تماس گرفته و مشورت نمائید. لازم به ذکر است که هزینۀ تعمیرات بر اساس نوع خدماتی که دریافت می کنید، تعیین می گردد.

    تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()