لاستیک یوکوهاما از تایرهای برند ژاپنی به شمار می رود که اعتبار کیفیت محصولات این برند معتبر در سطح جهان اثبات شده می باشد. لاستیک، قطعۀ مصرفی برای اتومبیل محسوب می شود و به همین دلیل هر چند سال یکبار و برخی از مواقع زودتر، رانندگان به دنبال تعویض لاستیک های ماشین هستند. برخی از افراد خرید لاستیک یوکوهاما را در انتخاب های خود گنجانده اند. بدین ترتیب بر مبنای مدل اتومبیل، به سهولت می توانید از میان مدل های مختلف لاستیک یوکوهاما، لاستیک مناسبی را تهیه نمائید. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز شناخت شده در عرصۀ فروش تایر ماشین فعالیت دارد و به منظور برآورده نمودن نیاز کلیۀ مشتریان، انواع لاستیک یوکوهاما را عرضه می نمایند.

خرید لاستیک یوکوهاما رادیال

لاستیک یوکوهاما متناسب با فصل تابستان، زمستان و تمام فصل تولید و عرضه می شوند. بدین ترتیب اگر در تلاش برای خرید لاستیک خودرو هستید، توصیه می کنیم کلیۀ جوانب را در نظر بگیرید. مقصود از این عبارت، تجزیه و تحلیل مشخصات فنی لاستیک یوکوهاما است که قصد خرید آن را دارید. شاخص سرعت، شاخص سایش، میزان مقاومت دما، نوع تیوب، سال تولید، مدت زمان گارانتی، سایز تایر، میزان قطر رینگ و شاخص بار از مهمترین مواردی هستند که به عنوان شاخص های اصلی در عملکرد خودرو مؤثر می باشند.

با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل سواری و شاسی بلند، می توانید تجربۀ بهتری از رانندگی داشته باشید. اگر در به دنبال خرید لاستیک تراینگل و لاستیک یوکوهاما رادیال هستید، می توانید در ابتدا نگاهی به محصولات فروشگاه هم پا داشته باشید. ارائه خدمات پس از فروش یا همان گارانتی معتبر یکی از موارد مهم و اساسی در انتخاب مراکز عرضه کنندۀ لاستیک به شمار می روند. بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا، راحت تر از گذشته می توانید به صورت آنلاین لاستیک یوکوهاما برای اتومبیل خود خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()