لوازم یدکی بسترن در بازار ایران عرضه می شوند چون چندین سری از خودروهای بسترن در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خودروی بسترن به واسطۀ کمپانی گروه بهمن در ایران مونتاژ شده و در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. فروش  لوازم یدکی بسترن در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها دارای وظایف خاص و منحصر به فرد می باشند. در نتیجه متناسب با بدنۀ خودرو، خرید لوازم یدکی بسترن در قبال عملکردی که بایستی داشته باشند، ممکن است ضرورت داشته باشد. فروشگاه نیوپارت جزء مراکز معتبر در زمینۀ فروش تجهیزات و قطعات خودروهای بسترن در ایران فعالیت می کنند.

فروشنده انواع لوازم یدکی بسترن

از آنجایی که در سطح بازار افراد متقلب اقدام به فروش قطعات فیک و بی کیفیت می نمایند، جهت خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال توصیه می کنیم به مراکز شناخته شده و با سابقه مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، تلاش می کنند متناسب با رایج ترین خودروهای بسترن، انواع لوازم یدکی بسترن را در لیست محصولات خود در دسترس مشتریان قرار دهند.

خودرو با قطعات متعددی مونتاژ می شود که این مسئله باعث می گردد که قیمت قطعات بسترن را در سطح بازار متغیر مشاهده نمائید. از موارد مهم و اساسی که  هنگام خرید قطعات بسترن B30 و دیگر مدل های آن وجود دارد، بررسی اصل بودن قطعات مطرح می باشد چون به طور مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل مؤثر می باشد.

خودروی بسترن به دلیل داشتن پلتفرم استاندارد طرفداران بسیاری دارد چون دارای آپشن های متعددی است که امکان کار کردن با آنها برای افراد کار راحتی می باشد. بنابراین زمانی که خودرو دچار نقص فنی می شود، خرید  قطعات بسترن و تعویض آنها برای مالک خودرو ضرورت دارد. در واقع استفاده از اتومبیل معیوب می تواند صدمات جدی تر به دیگر قسمت های اتومبیل وارد نماید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()