لاستیک گودیر از برندهای شناخته شده در بازار محسوب می گردد که موضوع این مقاله به معرفی این برند اختصاص یافته است. کمپانی گودیر در سال 1898 میلادی بنیان گذاری شده است و مالک این کمپانی معتبر از جمله اولین افرادی است که توانسته با بهره گیری از فناوری روز، جهت ولکانیزه کردن محصولات لاستیکی استفاده نمایند.

این کمپانی معتبر توانسته موفق به راه اندازی ده ها کارخانه لاستیک سازی در کشورهای مختلف همچون اسلوونی، آلمان، بریتانیای کبیر، آمریکا و غیره گردند. بدین ترتیب چند سال متوالی است که شاهد فروش لاستیک گودیر در لیست محصولات خارجی فروشگاه همپا در بازار ایران می باشیم.

خرید لاستیک گودیر سواری تمام فصل

به طور کلی مرکز علمی و فنی شرکت لاستیک سازی گودیر با دقت فراوان توانسته اند ترکیب متریال اصلی لاستیک را متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف و نوع وسایل نقلیه تولید و به بازار عرضه نمایند. در نتیجه می توانید شاهد فروش انواع لاستیک گودیر تابستانی، زمستانی و تمام فصل با طرح گل متفاوت باشید. هم اکنون می توانید با توجه به موقعیت های مختلف و مدل اتومبیل اقدام به خرید آنها نمائید.

از آنجایی که لاستیک خودرو یک قطعۀ تعویضی محسوب می گردد، بایستی نسبت به تعویض به موقع و انتخاب نوع تایر دقت لازم را داشته باشید . شاخص های ارزیابی در انتخاب و   خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک گودیر، عوامل متعددی هستند که در قسمت پیشین به برخی از آنها اشاره نمودیم که البته مشخصات فنی اتومبیل نیز در این زمینه حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال هنگام انتخاب لاستیک گودیر سواری بایستی حداکثر سرعت و بار مجاز را در کنار ابعاد تایر بررسی نمائید. چرا که متناسب با خودروهای مختلف، این شاخص ها متفاوت تعیین می گردند. در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین لاستیک گودیر را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

 

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()