لاستیک چینی بیش از محصولات شرکت های لاستیک سازی در کشورهای دیگر، در ایران متقاضی دارد چون برندهای معتبری از این کشور به بازار جهانی عرضه شده است. امروزه در ایران، بسیاری از افراد متقاضی خرید لاستیک چینی هستند چون از برندهای معروف و در عین حال با کیفیت به شمار می روند. از آنجایی که انتخاب لاستیک خودرو برای رانندگان یک دغدغه به شمار می رود، از میان برندهای موجود در بازار، انتخاب یک برند برای آنان کار دشواری می باشد. در همین راستا با مراجعه به سایت رسمی فروشگاه همپا، به سهولت می توانید پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، از میان لاستیک های چینی، تایر ماشین مناسبی را انتخاب نمائید.

قیمت لاستیک چینی در بازار

امروزه نوسانات ارزی در داخل ایران، باعث گردیده تا افراد شاهد نوسان قیمت لاستیک چینی در بازار ایران باشند. در نتیجه بایستی به این نکتۀ مهم نیز توجه داشته باشید که انتخاب لاستیک چینی به دلیل کیفیت بالای آنهاست. به طور کلی خیلی از افراد طرفدار لاستیک چینی هستند چون به نسبت کیفیت بالایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه می باشند.

جهت انتخاب لاستیک خودرو، بایستی مشخصات فنی خودرو را ملاک اصلی خود قرار دهید چون شاخص های حداکثر سرعت مجاز، بار مجاز و فشار و ابعاد تایر از مواردی هستند که در جدول مشخصات فنی تایر ماشین می توانید مشاهده نمائید. بنابراین هنگام  خرید لاستیک ژاپنی و لاستیک چینی به تمامی این نکات مهم توجه داشته باشید، تا در نهایت بتوانید کاربردی ترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید.

بدون شک نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد و به همین دلیل توصیه می کنیم اگر تجربه ای در انتخاب و خرید لاستیک چینی ندارید از تجربیات افراد مجرب بهره گیرید. در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین لاستیک چینی با برندهای تراینگل و ... را خریداری نمائید.

 

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()