لاستیک پراید دارای مشخصات فنی اختصاصی است که قابلیت تحمل وزن خودروی پراید را دارد. در مقالۀ این ماه به برخی از مهمترین ویژگی های لاستیک پراید می پردازیم که در صورت لزوم برای خرید تایر، بتوانید محصول با کیفیتی را تهیه نمائید. همانطور که می دانید لاستیک، پوشش حلقه ای است که روی رینگ خودرو را پوشانده و در ساختار زیربندی اتومبیل گنجانده می شود و نقش اساسی در حرکت خودرو دارد.

فروش انواع لاستیک پراید

در نتیجه نوع لاستیکی که برای اتومبیل خریداری می کنید، نقش مؤثر بر روی میزان سرعت و خط ترمز خودرو خواهد داشت. به همین دلیل خرید لاستیک پراید برای دارندگان این اتومبیل حائز اهمیت می باشد. جهت بررسی بیشتر جزئیات و مشخصات فنی لاستیک های پراید می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.  

بدون شک با خرید لاستیک پیرلی و سایر برند ها در نوع مناسب برای اتومبیل، می توانید شرایط بهتری را برای رانندگی فراهم نمائید. بدون شک در نظر گرفتن نکات مهم در انتخاب لاستیک پراید، به شما کمک می کند که بتوانید تجربۀ خوبی از رانندگی کسب نموده و متناسب با موقعیت های مختلف شرایط آب و هوایی موفق به کنترل فرمان اتومبیل شوید. ساختار تایر به نحوی طراحی شده است که قابلیت جذب ضربه های وارده را داشته باشد و در تماس مستقیم با سطح جاده، همچنان ساختار اولیه خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند.

طول عمر مفید لاستیک پراید به فاکتورهایی همچون نحوۀ رانندگی و سطح جاده خواهد داشت. ضمن آنکه سال تولید تایر و تطابق مشخصات فنی آن با لاستیک فابریک پراید مهم و اساسی است. در صورت تمایل به خرید لاستیک پراید، پیش از مراجعه به بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی و مقایسۀ کلیۀ محصولات با یکدیگر، در نهایت اقدام به خرید لاستیک نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()