لاستیک نانکن در واقع لاستیک نانکنگ است که در ایران با عنوان نانکن شناخته شده است. شرکت نانکنگ در کشور تایوان توانست در سال 1959 فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید انواع لاستیک خودرو آغاز نماید. همواره متشکل از تیم پژوهش مجرب در حوزۀ تولید لاستیک های درجه یک می باشند و در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک نانکن در مدل های مختلف گردند. هم اکنون در داخل ایران می توانید از طریق فروشگاه تایر ایرانیان، اقدام به خرید  لاستیک نانکن اورجینال همراه با گارانتی نمائید.

خرید لاستیک نانکن اصل

همانطور که می دانید اصطلاحات فراوانی در حوزۀ خرید و فروش لاستیک خودرو وجود دارد و عموم رانندگان مبتدی از آنها آگاه نیستند. بنابراین توصیه می کنیم جهت خرید لاستیک نانکن اصل و هر برند خارجی اورجینال به مراکز معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش لاستیک خودرو باشند. بدون شک کیفیت محصولات یک برند و همچنین گواهی نامه های کیفیتی که در طول فعالیتی که داشته اند، کسب نموده اند بر روی انتخاب و خرید آن لاستیک مؤثر خواهد بود.

فروش لاستیک نانکن را می توان در سراسر جهان و بیش از 60 کشور مشاهده نمود چون محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به نوعی رانندگان تجربه ای متفاوت از رانندگی را کسب می کنند. جهت انتخاب و خرید لاستیک نانکن بایستی به مشخصات فنی محصولات توجه نمائید چون بر اساس مشخصات فنی خودرو و لاستیک فابریک اتومبیل، تایرهای مناسب و استانداردی را تهیه نمائید.

قیمت خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک نانکن بر مبنای مدل یا همان مشخصات فنی و سال تولید آن تعیین می گردد. علاوه بر آنکه نرخ روز ارز نیز بر روی قیمت نهایی فروش لاستیک نانکن و هر برند خارجی دیگر تأثیرگذار می باشد. در صورت تمایل به خرید لاستیک نانکن اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()