توربو شارژ جک S5 را می توانید از طریق مراکز معتبر تهیه نموده و یا نسبت به تعمیر آن اقدام نمائید. توربو شارژ جک اس 5 توسط برخی از واردکنندگان تأمین می شوند. امروزه امکان خرید توربو شارژ جک اس 5 با قیمت ارزان همراه با گارانتی توسط برخی از نمایندگی های عروضۀ توربو شارژ فراهم می باشد. به دلیل عملکرد بالایی که این خودرو دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود. این خودرو مجهز به گیربکس 6 دنده اتومات دو کلاچه و پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ مولتی ایر می باشد. در همین راستا فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تلاش نموده تا متناسب با نیاز صاحبان این خودرو، خدمات تعمیرات و فروش توربو شارژ جک s5  را به دارندگان این سری خودرو ارائه دهند.

نحوۀ عملکرد توربو شارژ جک اس 5

از ویژگی های اصلی توربو شارژ جک S5 می توان به تولید اکسیژن مازاد که توسط این دستگاه تأمین می شود، اشاره نمود. همانطور که می دانید جهت سوختن بنزین نیاز به اکسیژن است و هر چه میزان اکسیژن بیشتر باشد، با مصرف کمترین بنزین انرژی بیشتری تولید می شود. به همین دلیل طراحی توربو شارژ جک S5 به نحوی است که قابلیت پشتیبانی از حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را با شتاب صفر تا صد 9.7 ثانیه دارد. در واقع نصب توربو شارژ جک اس 5 در مسیر خروجی اگزوز و ورودی سیلندرهای موتور می باشد. بدین وسیله با صرف حداقل بنزین، می توان انرژی مورد نیاز برای افزایش سرعت اتومبیل را فراهم نمود.

جهت خرید و نصب توربو شارژ جک S5 و اطلاع از قیمت توربو شارژ جک اس5  می توانید با مهندسین متخصص فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نمائید. بدین ترتیب می توانید بروزترین خدمات را در این حوزه دریافت نمائید و در معیوب شدن توربو شارژ می توانید هر چه سریعتر نسبت به  تعمیر توربو شارژ جک اس 5 توسط متخصصین این امر اقدام نمائید.

  فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()