توربو شارژ ام جی را متناسب با تیپ های مختلف این خودرو می توان خریداری نمود. بدون شک از نحوۀ فرآیند سوختن بنزین آگاه هستید و اینکه برای سوختن مشتقات بنزین نیاز به اکسیژن دارد. لذا هر چه میزان اکسیژن بیشتر باشد، قطعاً با سوختن بنزین، حرارت بیشتری تولید می شود. در نتیجه هدف از طراحی  توربو شارژ ام جی  این است که بتوانند سرعت فرآیند سوختن بنزین را با حداقل مصرف آن، تسریع نمایند. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش انواع توربو شارژ فعالیت می کند و توانسته اند متناسب با نیاز بازار، امکان خرید توربو شارژ ام جی 6 و یا 550 را برای مشتریان فراهم نموده اند.

سفارش توربو شارژ انواع ام جی

عملیات باز و بسته شدن سوپاپ هوا با افزایش سرعت خودرو، بیشتر می شود و به نوعی سیستم توربو شارژ کمک می کند که حجم زیادی هوا جا به جا شود و وارد سیلندرها گردد. بدین ترتیب کمبود اکسیژن از طریق توربو شارژ کامل ام جی که در قسمت خروجی اگزوز نصب می شود، تأمین می گردد. هر چه میزان اکسیژن برای سوختن بنزین بیشتر باشد، قطعاً انرژی بیشتری تولید می شود و هنگام افزایش سرعت اتومبیل، انرژی مورد نیاز توسط سیستم موتور توربو شارژ ام جی تأمین می گردد. با توجه به مزایای عمده ای که توربو شارژ ام جی دارد، سالم بودن این قطعه در عملکرد موتور مؤثر خواهد بود و به همین دلیل بایستی نسبت به تعمیر توربو شارژ ام جی و یا تعویض آن هر چه سریعتر اقدام گردد.

 قیمت توربو شارژ ام جی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به مدل آن اشاره نمود و از آنجایی که یک قطعۀ وارداتی است، فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت اورجینال این قطعه را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()