نمایندگی مجاز زانتیا، مرکز مطمئنی است که خدمات تعمیرات تخصصی برای اتومبیل سیتروئن زانتیا را ارائه می دهند. با توجه به اینکه دیگر خودروی زانتیا توسط شرکت خودروسازی سایپا تولید و به بازار عرضه نمی شود ولی همچنان خرید و فروش این اتومبیل را می توانیم در سطح بازار خودرو ملاحظه نمائیم. قطعاً افرادی که مالک این اتومبیل هستند، به دلایل مختلف ممکن است نیاز به معاینه فنی و تعمیرات تخصصی داشته باشند. در نتیجه راه اندازی نمایندگی مجاز زانتیا در تهران به دارندگان خودروی زانتیا کمک می کند که بدون دغدغه، خدمات تعمیرات سطحی و جدی را توسط متخصصینی همچون تعمیرگاه زانتیا رهام دریافت نمایند.  

 مطمئن ترین نمایندگی مجاز زانتیا

زانتیا از خودروهای سواری است که علاقه مندان زیادی دارد که توسط شرکت خودروسازی سایپا تولید و به بازار عرضه شد. بدین ترتیب افراد زیادی اتومبیل زانتیا را در تیپ های مختلف خریداری نمودند. با توجه به اینکه ساختار خودرو از قطعات مکانیکی تشکیل شده است، بدون شک دلایل متعددی وجود دارد که باعث نقص فنی در عملکرد قسمت های مختلف خودرو می گردد. در این صورت جهت تعمیرات تخصصی، می توانید به مرکز نمایندگی مجاز زانتیا مراجعه نمائید.

با توجه به اینکه خط تولید زانتیا توقف شده است ولی همچنان شاهد فعالیت مراکز نمایندگی مجاز زانتیا در تهران می باشیم که کلیۀ خدمات تعمیراتی که ارائه می دهند کاملاً تضمینی است. معمولاً نمایندگی های معتبر و مجاز زانتیا قادر به تأمین انواع قطعات اورجینال زانتیا هستند. امروزه یافتن تعمیرگاه های مطمئن کار راحتی نیست چون در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع قطعات فیک و بی کیفیت خودرو هستیم. در نتیجه دریافت خدمات تعمیرات و  شارژ گوی زانتیا  از نمایندگی مجاز زانتیا بسیار اطمینان بخش خواهد بود و بیش از چند سال است که تعمیرگاه زانتیا رهام همچنان به فعالیت خود در این حوزه می پردازد.

    تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()