توربو شارژ دنا پلاس طراحی ساده و فوق العاده خاصی دارد که باعث افزایش توان موتور می گردد که در ادامۀ مقاله قصد داریم به صورت مختصر به این موضوع مهم بپردازیم. توربو شارژ به دلیل داشتن قطعاتی همچون کمپرسور و توربین قادر به اجرای فرآیند مکش، متراکم سازی و تخلیه را دارد و به همین دلیل در طراحی نسل پیشرفته موتورهای اتومبیل سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به اینکه شاهد استفاده از خودروی دنا پلاس توربو شارژ هستیم، بدون شک ممکن است این قطعه زمانی عملکرد اولیه خود را از دست دهد که در این صورت نیاز به خرید توربو شارژ دنا پلاس خواهید داشت و یا اینکه جهت تعمیر توربو شارژ با مهندسین متخصص فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید و نسبت به نوع خدماتی که نیاز دارید، اطلاعات لازم را کسب نمائید.

 هدف از نصب توربو شارژ برای دنا پلاس

اکثر خودروهای اسپرت و به نوعی دنده اتومات به قطعۀ توربو شارژ تجهیز هستند که بدین ترتیب بتوانند بازدهی موتور را نسبت به موتورهای معمولی تقویت نمایند. بدین ترتیب متناسب با توان اتومبیل، از قطعات توربو شارژ با ظرفیت های مختلف بهره گرفته می شود. در صورت تمایل به خرید توربو شارژ دنا پلاس و تجهیز نمودن آن، وضعیت عملکرد اتومبیل در سرعت های بالا عالی عمل می کند. به منظور اطلاع از قیمت توربو شارژ دنا پلاس به سایت مراجعه کنید. 

بدیهی است جایگذاری توربو شارژ درون سیستم موتور دنا پلاس 5 دنده دستی، اکسیژن مورد نیاز برای گشتاور 215 نیوتن متر و قدرت 150 اسب بخار را با حجم موتور 1.7 لیتر فراهم می آورد. در نتیجه مشاهدۀ کوچکترین  مشکل در عملکرد موتور اتومبیل و کم اوردن خودرو در سرعت های بالا نیاز به بررسی وضعیت توربو شارژ دنا پلاس دارد. جهت تعمیر و یا خرید توربو شارژ دنا پلاس می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی اقدام نمائید.

  فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()