لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که قسمت های مختلف اتومبیل را شامل می شوند. چرا که اجزای اصلی یک خودرو را لوازم یدکی ها تشکیل می دهند. در نتیجه بروز کوچکترین اختلال در عملکرد   لوازم یدکی بسترن  می تواند راندمان کاری اتومبیل را کاهش داده و در صورت عدم توجه به مرتفع نمودن آن، ممکن است باعث متوقف شدن خودرو گردد. فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی های متفاوت انجام می گیرد چون در طراحی و ساخت خودرو انواع قطعات در دسته های متفاوتی قرار گرفته شده اند. فروشگاه نیوپارت با بررسی وضعیت بازار توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لوازم یدکی بسترن گردند.

مهمترین دغدغه های خرید لوازم یدکی بسترن

بدون شک از این موضوع آگاه هستید که جهت ساخت اتومبیل از انواع قطعات ریز و درشت در دسته بندی های متفاوت بهره گرفته می شوند. در نتیجه اهداف خاصی در به کارگیری آنها تعریف شده و ایجاد کوچکترین مشکل و نقص فنی برای آنها، می تواند بازدهی خودرو را  کمتر نماید. بنابراین بایستی نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات و لوازم یدکی بسترن هر چه سریع تر اقدام نمائید.

بدون شک تأمین لوازم یدکی بسترن اصل بخش مهمی از دغدغۀ رانندگان در زمان بروز نقص فنی اتومبیل می باشد چون متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع قطعات تقلبی مشابه اصل هستیم. بنابراین توصیه می کنیم جهت سرویس و تأمین قطعات خودروهای بسترن به معتبرترین مراکز توزیع تجهیزات اتومبیل بسترن مراجعه نمائید. تضمین کیفیت لوازم یدکی بسترن هنگام تهیۀ این قطعات، ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد فنی اتومبیل خواهد داشت.

جهت استعلام قیمت قطعات بسترن می توانید از طریق مجموعۀ نیوپارت انجام دهید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش انواع قطعات خودروی بسترن در مدل های B30، b50f، b50 و ... فعالیت دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن شما را در مسیر تأمین لوازم بسترن همراهی کنند.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()