سوئیچ ماشین متشکل از قطعات مختلفی است که جهت روشن کردن خودرو به کار برده می شود. در عصر تکنولوژی، شاهد به کارگیری انواع سوئیچ و ریموت ماشین در مدل های متنوع و پیشرفته می باشیم. هر کدام از آن توسط شرکت های خودروسازی مختلف انتخاب و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قطعاً فناوری سوئیچ ماشین نقش بسزایی بر روی افزایش امنیت خودرو خواهد داشت. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید اتومبیل دارند، در ابتدا نگاهی به فناوری ریموت ماشین دارند که بتوانند اتومبیل خود را در برابر سرقت ایمن نگه دارند. مرکز تخصصی تهران کار کی شرایط مناسبی را در راستای ارائه خدمات ساخت سوئیچ ماشین و ریموت ماشین با برندهای لوکس خارجی فراهم نموده اند.

ساخت انواع سوئیچ و ریموت یدک ماشین

هم اکنون می توانید جهت ساخت سوئیچ یدک ماشین با کارشناسان متخصص تهران کار کی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. امروزه انواع سوئیچ ماشین را می توانید ملاحظه نمائید که اتومبیل های مختلف متناسب با سطح تکنولوژی که بدان دسترسی پیدا کرده اند، از آن بهره می گیرند. بدین ترتیب هنگامی که با از دست دادن سوئیچ ماشین و یا خراب شدن ریموت ماشین رو به رو شدید، می توانید با تهران کار کی مشکلات خود در میان گذاشته و در نهایت از خدمات حرفه ای این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

هزینۀ سوئیچ ماشین به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می توانید به مدل خودرو و تکنولوژی سوئیچ اشاره نمائید. سوئیچ ماشین استاندارد در مدل های قدیمی و جدید صورت می پذیرد و بدین ترتیب هنگام دریافت خدمات ریموت ماشین  می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس بگیرید. تکنولوژی که برای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین در نظر گرفته می شود نقش بسزایی بر روی جلوگیری از سرقت اتومبیل خواهد داشت. نسل جدید ریموت ماشین مجهز به فناوری پیشرفته و ضد سرقت است.

    تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()