ساخت سوئیچ بنز یکی از مهمترین خدماتی است که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به بهترین شکل ممکن ارائه داده می شود. ساخت ریموت بنز همانند دیگر انواع خودرو نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد و می بایست توسط افراد خبره و متخصص این فرآیند به بهترین شکل ممکن انجام بپذیرد. سوئیچ بنز متناسب با مدل های مختلف این خودرو طراحی و ساخته شده اند و هر چه تکنولوژی ساخت ماشین آلات پیشرفت نموده است، شاهد پیاده سازی روش های پیچیده در طراحی و ساخت سوئیچ بنز و همچنین ریموت های این برند معتبر آلمانی می باشیم.

همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که با گذشت زمان، شرایطی را فراهم می نماید که رانندگان با دغدغۀ گم شدن سوئیچ و یا ریموت خودرو رو به رو می شوند و بدین ترتیب در پی ساخت مجدد ریموت بنز و از بین بردن کد پیشین سوئیچ و یا ریموت بنز هستند. این فرآیند در حوزۀ ساخت اکثر سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس اتفاق می افتد. با توجه به مطالب مذکور، خدمات متعددی توسط مراکز تخصصی ساخت سوئیچ خودرو به مشتریان ارائه داده می شود که البته توصیه می کنیم به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت بالا، دارای پرسنل قابل اعتماد باشند.

پروگرام و تعریف مجدد کد برای ساخت سوئیچ بنز، حذف و یا غیر فعال سازی کد کلید و ریموت مفقود شده، باز نمودن درب خودرو بدون سوئیچ و تراش دادن کلید اصلی از روی شماره شاسی و ... تنها برخی از خدمات حرفه ای است که می توانید از طریق مجموعۀ تهران کار کی با استفاده از دستگاه های پیشرفته دریافت نمائید. ساخت ریموت بنز توسط دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته انجام می پذیرد. جلب رضایت مشتری با ارائه بهترین خدمات به آنان رمز موفقیت این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()