لاستیک کومهو از برندهای معروف کره ای به شمار می رود که سهم بزرگی از تایرهای ماشین بازار را به خود اختصاص داده است. در واقع به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک های کومهو از آن برخوردار هستند، در ایران شناخته شده و محبوب می باشد. عوامل متعددی در انتخاب و خرید لاستیک سهیم می باشد که برند تنها بخشی از آن بوده و بایستی کیفیت لاستیک از نزدیک مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. فروشگاه همپا یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش لاستیک خودرو مانند  لاستیک کومهو در حال فعالیت می باشد و سال های متوالی است که مفتخر به عرضۀ بهترین محصولات به مشتریان گرامی می باشند.

لاستیک کومهو سواری

اگر متقاضی خرید لاستیک کومهو می باشید، می توانید از میان مدل های متنوع این برند، بهترین تایر ماشین را خریداری نمائید. نکته ای که زمان خرید لاستیک خودرو از سوی خریدار در نظر گرفته می شود، بررسی مشخصات فنی لاستیک کومهو با تایرهای فابریک ماشین می باشد. بدین وسیله توصیه می کنیم پس از بررسی تمام جوانب و تطبیق مشخصات فنی لاستیک جدید با تایر فابریک خودرو، راحت تر بتوانید لاستیک کومهو اصل را متناسب با استاندارد اتومبیل خود خریداری نمائید.

موارد متعددی منجمله مشخصات فنی و کیفیت تایر بر روی قیمت  خرید لاستیک میشلن و لاستیک کومهو مؤثر می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت لاستیک کومهو می توانید به سایت معتبر فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید. این مجموعه به منظور ارتقاء سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین لاستیک کومهو و دیگر محصولات موجود در فروشگاه را همراه با گارانتی معتبر فراهم آورند. ضمن آنکه شرایط مناسبی برای مشاورۀ آنلاین با کارشناسان فروش برای مشتریان فراهم می باشد که می توانند بهترین لاستیک را پس از بررسی تمام جوانب، تهیه نمایند.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()