لاستیک از جمله قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود که به صورت دوره ای بایستی نسبت به تعویض آن اقدام نمود. به دلیل محل قرارگیری تایر در طراحی خودرو، رانندگان از این موضوع مطلع هستند که نوع لاستیک صد در صد بر روی ایمنی اتومبیل آنها تأثیرگذار است و به همین دلیل در انتخاب تایر بایستی تمام پارامترها را در نظر بگیرید. فروش لاستیک در دو ساختار اصلی بادی و غیر بادی انجام می پذیرد که در ادامۀ مقاله به معرفی هر یک از آنها می پردازیم. هم اکنون از طریق فروشگاه همپا می توانید لاستیک رادیال خریداری نمائید.

لاستیک رادیال

از ویژگی های لاستیک تیوبلس که با عنوان رادیال شناخته می شوند، می توان به استحکام بالای آنها اشاره نمود. لاستیک های غیر بادی در مدل های توپر و یا به صورت پلی اورتان ساخته می شوند. فاکتورهای مهمی که در طراحی و ساختار ظاهری لاستیک قابل مشاهده می باشد، می توان به آج، منجید، بدنه و طوقۀ آن اشاره نمود. هر کدام از آنها بر روی کیفیت تایر تأثیرگذار خواهد بود.

شاخص هایی همچون توانایی تحمل بار، میزان انتقال گشتاور، شدت ایجاد خط ترمز و قابلیت جذب ضربات وارده نقش بسزایی بر روی انتخاب  تایر ماشین  دارند. بدون شک فردی که قصد خرید لاستیک ماشین دارد، توصیه می کنیم سطح اطلاعات خود را نسبت به مفاهیم مشخصات فنی درج شده بر روی تایر ارتقاء دهند. در این صورت بر اساس مدل اتومبیل، راحت تر می توانند لاستیک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در گذشته اکثر خودروهای قدیمی به صورت نخی ساخته می شدند ولی امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته موفق به تولید لاستیک سیمی یا رادیال شوند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا، مناسب ترین لاستیک را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()