شارژ گوی زانتیا را می توانید توسط برخی از مراکز تعمیرگاه زانتیا انجام دهید. گوی یکی از قطعات اصلی است که در طراحی خودروی سیتروئن زانتیا مشهود می باشد که به نوبۀ خود منحصر به فرد می باشد که در این مقاله قصد داریم به شرح عملکرد این قطعۀ کاربردی بپردازیم. به طور کلی انجام شارژ گوی زانتیا به صورت دوره ای برای تقویت سیستم تعلیق خودرو حائز اهمیت می باشد. گوی یکی از قطعاتی است که در سیستم تعلیق خودروی زانتیا مورد استفاده قرار گرفته می شود و با استفاده از گاز نیتروژن شارژ آن صورت می پذیرد. در صورت مشاهدۀ کاهش عملکرد سیستم تعلیق خودرو می توانید به مرکز تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق نسبت به شارژ گوی زانتیا اقدام نمائید.

نحوۀ عملکرد گوی زانتیا

طراحی و پیاده سازی سیستم هیدرولیک خودروی زانتیا به نحوی است که به جای فنر بندی ساده دارای یک گوی هیدروپنوماتیک با دو قسمت مجزا می باشد. این بخش ها با استفاده از یک دیافراگم تفکیک شده اند و بخش بالای گوی با گاز نیتروژن شارژ می شود ولی قسمت زیرین گوی با روغن LHM (یک ماده معدنی طبیعی) پر می گردد. بدین وسیله وضعیت خودرو را هنگام عبور از دست اندازها ثابت و بدون لرزش نگه می دارد. هنگامی سیستم تعلیق خودرو دچار اختلال و آسیب می شود، راننده می بایست هر چه سریع تر نسبت به شارژ گوی زانتیا در نمایندگی های معتبر اقدام نماید.

نکتۀ مهم و کلیدی که در خصوص اجرای شارژ گوی زانتیا وجود دارد، کیفیت و میزان حجم گاز نیتروژنی است که مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه پروسۀ شارژ گوی زانتیا کار زمانبر است و نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص دارد می توانید از خدمات تخصصی تعمیرگاه زانتیا رهام بهره مند گردید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()