لاستیک دانلوپ یکی از جمله تایرهای شناخته شده در بازار محسوب می گردد که چندین دهه از تولید و عرضۀ محصولات کمپانی دنلوپ می گذرد. اگر در پی تعویض و خرید لاستیک جدید برای اتومبیل خود هستید، می بایست یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. فاکتورهایی که نقش بسزایی بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت و بدون شک یک رانندۀ مجرب همان ابتدا این نکات مهم را در خصوص انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ  در نظر می گیرند. شرکت لاستیک سازی دانلوپ توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود که توسط جان دنلوپ در سال 1988 میلادی آغاز نمود، موفق به تولید انواع لاستیک دانلوپ متناسب با خودروهای سواری و غیره گردد. هم اکنون از طریق فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به سهولت می توانید بر مبنای مشخصات فنی اتومبیل خود، لاستیک دانلوپ استاندارد را خریداری نمائید.

چند عامل کلیدی جهت خرید لاستیک دانلوپ

شرایط محیطی و نوع کاربری که اتومبیل شما دارد، دو عامل کلیدی در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ محسوب می شوند. به عبارتی تا کنون در فصول سرد سال شاهد لغزندگی چرخ های خودرو بوده اید که موجب افزایش خط ترمز اتومبیل می گردد و این موارد با گذشت زمان می تواند عاملی برای وقوع تصادف جاده ای گردد. در نتیجه مدل لاستیک بر روی میزان چسبندگی تایر بر روی سطح جاده مؤثر خواهد بود و بایستی رانندگان در زمان خرید لاستیک رادیال دانلوپ، این نکتۀ مهم را مد نظر داشته باشد. خرید لاستیک کومهو را از طریق سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

از گذشته تا کنون، انتخاب لاستیک یکی از دغدغه های مهم و اساسی برای رانندگان به شمار می رود و به همین دلیل تولید کنندگان تایر در سطح جهان به نوعی تلاش می کنند، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک می توانید بر مبنای مدل خودرو، لاستیک دانلوپ اصل را همراه با گارانتی سفارش دهید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()