توربو شارژ در فرهنگ لغت فارسی با عنوان پرخوران شناخته می شود. چرا که طراحی این قطعه به نحوی است که با مکیدن سیالات گازی شکل، آنها را متراکم ساخته و سپس به داخل مخزن سوخت برای تسریع بخشیدن به فرآیند احتراق تزریق می شود. یک مهندس آلمانی با نام گوتلیب در سال 1885 میلادی ایدۀ ساخت یک ساختار مکانیکی این چنینی را به منظور تقویت موتورهای احتراقی بنیان نهاد که با گذشت زمان توانست آن را محقق نماید. به نوعی در سال 1900 میلادی، شخصی با نام آلفرد بوچی در کشور سوئیس توانست موفق به ساخت توربو شارژ گردد.

هم اکنون در سطح بازار داخل توسط فروشگاه توربو شارژ سیف الهی شاهد واردات و توزیع انواع توربو شارژ  خودرو در مدل های مختلف می باشیم. جهت هر گونه خدمات در حوزۀ تعمیرات و خرید توربو شارژ خودروهای سبک و سنگین می توانید با کارشناسان فنی و فروش این مجموعه مشورت نمائید.

تقویت خودروهای سبک و سنگین با نصب توربو شارژ

محل نصب توربو شارژ در ساختار مکانیکی خودرو، بعد از خروجی اگزوز و ابتدای ورودی سیلندر موتور خودرو می باشد که دسترسی مستقیم برای هدایت هوای متراکم را به سیستم احتراق اتومبیل داشته باشد. در نتیجه هنگامی که راننده قصد افزایش سرعت اتومبیل را داشته باشد، ابتدا پدال گاز را فشار می دهد. با توجه به اینکه دور موتور به حداکثر میزان دور در دقیقه افزایش یابد، میلنگ در کمترین زمان می چرخد که در این حالت سوپاپ هوا به میزان معین در هر ثانیه باز و بسته می شود. قطعاً نصب توربو شارژ در سیستم مکانیکی خودرو باعث می گردد تا میزان حجم ورودی هوا افزایش یابد و بدین وسیله سوخت بیشتری وارد سیلندر می گردد. با توجه به گستردگی این مبحث،فروشگاه توربو شارژ سیف الهی در مقاله های دیگر به صورت تخصصی به معرفی توربو شارژ پرداخته است.برای اطلاع از قیمت توربو شارژ به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()