خودروی بسترن یکی از محصولات اصلی کمپانی فاو موتور چین محسوب می شود که از سال 2006 تولید و عرضۀ آن به بازار جهانی آغاز گردید. امروزه شاهد فروش انواع لوازم یدکی بسترن در بازار داخل می باشیم چون چند سال است که از راه اندازی خط مونتاژ خودروهای بسترن توسط گروه اتومبیل سازی بهمن موتور می گذرد. به طور کلی شرکت های خودروسازی، تلاش می کنند قطعات و لوازم یدکی خودروها مانند  لوازم یدکی بسترن را از مراکز معتبر تأمین نمایند. بدین ترتیب فروشگاه نیوپارت به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی، توانسته امکان خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال را فراهم نماید.

قیمت لوازم یدکی بسترن در تهران

از آنجایی که قطعات بسترن نیز همانند هر اتومبیل دیگری به دلایل مختلف دچار فرسایش، تصادف و یا نقص فنی می گردد، بایستی رانندگان هر چه زودتر نسبت به تعمیر اتومبیل و یا تعویض لوازم یدکی بسترن اقدام نمایند تا به دیگر قطعات خودرو آسیب جدی وارد نگردد. هم اکنون نیوپارت توانسته به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ لوازم یدکی خودروهای بسترن، شرایط بهتری را برای مشتریان فراهم نمایند. در نتیجه افرادی که نیازمند به مرتفع نمودن ایرادات فنی خودرو هستند، با آسودگی خاطر می توانند از طریق مراکز معتبر اقدام به خرید لوازم یدکی بسترن نمایند.

از جمله قطعات بسترن  می توان به پمپ های هیدرولیکی، مدل های مختلف چراغ، سنسور عقب، قطعات سیستم تهویه مطبوع، سیستم هشدار دهنده، کروز کنترل، کیسه هوا و ... اشاره نمود. بدین ترتیب دارندگان اتومبیل های بسترن می بایست هنگام خرید قطعات خودرو، نسبت به تعمیر قطعات هر چه زودتر اقدام نمایند. استفاده از خودرویی که دارای لوازم یدکی معیوب است، می تواند صدمات جدی به دیگر قطعات خودرو وارد کند. بنابراین متناسب با نیاز بازار، مجموعۀ نیوپارت توانسته به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران همچنان فعالیت داشته باشد.

  فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()