توربو شارژ دنا پلاس در طراحی موتوری با قدرت 150 اسب بخار به کار برده می شود. اتومبیل های دنا و دنا پلاس از جمله محصولات کمپانی ایران خودرو به شمار می روند که خط تولید آنها از سال 1395 در ایران آغاز شده است و سال بعد به بازار عرضه شدند. به طور کلی تغییرات جزئی را می توان در مدل های فوق ملاحظه نمود که تجهیز بودن دنا پلاس به موتور توربو شارژ موجب افزایش محبوبیت این خودرو در اتومبیل های هم ردیف خود شد. فروش توربو شارژ دنا پلاس را می توانید در لیست محصولات مراکز ارائه دهندۀ خدمات سرویس و فروش توربو شارژهای خودروی سبک مشاهده نمائید. برای آگاهی از قیمت توربو شارژ دنا پلاس و مشخصات فنی این قطعه می توانید با مهندسین خبره و توانمند فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس گرفته و مشورت نمائید.

مزایای سرویس و تعویض توربو شارژ دنا پلاس آسیب دیده

توربو شارژ به عنوان قطعۀ مکانیکی که مجهز به سیستم کمپرسور مانند است در پیاده سازی موتور خودروهای پیشرفته و اسپرت مورد استفاده قرار گرفته می شود. قطعاً توربو شارژ دنا پلاس توان و بازدهی موتور این خودرو را تقویت نموده است. چرا که نصب توربو شارژ در مسیر خروجی اگزوز، دود خروجی را توسط توربین های موجود در توربین مکیده و به صورت متراکم شده و به قسمت ورودی سیلندر موتور خودرو هدایت می کند. سپس هوای متراکم به سیستم احتراق بنزین تزریق می شود و هنگامی که سرعت خودرو افزایش پیدا می کند، با حداقل مصرف بنزین، اکسیژن بیشتری تأمین می شود. از این رو توربو شارژ دنا پلاس باعث افزایش بازدهی موتور این اتومبیل می شود.

جهت اطلاع از هزینه های تعمیر و یا قیمت توربو شارژ دنا پلاس می توانید با بخش فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت چگونگی دریافت خدمات از سوی مجموعه انجام دهید.

  فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()