شرکت هیوندا در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته موفق به طراحی و تولید خودروهایی در مدل های متفاوت گردد. فناوری ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا در خودروهای مختلف این برند، فرق دارد و به نوعی با پیشرفت تکنولوژی از فناوری به روزتر بهره گرفته اند. خیلی از رانندگان در طول استفاده از اتومبیل متأسفانه با دغدغۀ گم شدن سوئیچ هیوندا رو به رو شده اند و اینکه چگونه می توانند متناسب با مدل اتومبیل به مراکز معتبری جهت ساخت سوئیچ هیوندا اصل مراجعه نمایند. فناوری ساخت ریموت هیوندا جنسیس، سانتافه، توسان، سوناتا، آتوس، الانترا، لانترا، پونی و ... متفاوت از یکدیگر توسط دستگاه های پیشرفته کددهی شده اند. مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز باسابقه در عرصۀ خدمات تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ و ریموت هیوندا و دیگر خودروهای برند فعالیت می کنند.

هزینه ساخت سوئیچ یدک هیوندا

در حال حاضر جهت بهره مندی از خدمات ساخت ریموت و سوئیچ هیوندا از دستگاه های پیشرفته بهره گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با مدل های مختلف ریموت هیوندا توانسته اند به صورت تخصصی با رعایت تمام نکات امنیتی این نوع خدمات را به مشتریان ارائه دهند. پروسۀ ساخت ریموت هیوندا متفاوت از سوئیچ است چون نیاز به قطعات الکترونیکی دارد. تعریف کد ریموت هیوندا نیاز به تجهیزات دیجیتالی دارد که البته در صورت مفقودی ریموت، ابتدا بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید. مراکزی که تجهیز به دستگاه های پیشرفته است که می توانند پس از بررسی دقیق تکنولوژی ساخت سوئیچ هیوندا، اقدام به ساخت کپی آن نمایند.

هزینۀ کپی ریموت هیوندا متفاوت از هزینۀ تعمیرات آن می باشد. البته به مدل خودرو و فناوری ریموت بستگی دارد. اگر متقاضی دریافت خدمات ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای هیوندا می باشید، می توانید با واحد پشتیبانی و کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس بگیرید.

   تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()