شرکت بنز با قدمت ترین کمپانی خودروسازی است که در سطح جهان توانسته بروزترین محصولات را تولید و به بازار مصرف عرضه نماید. کلیۀ خودروهای این برند تجهیز به تکنولوژی ضد سرقت بوده و متفاوت از یکدیگر فرآیند ساخت سوئیچ بنز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که پروسۀ ساخت ریموت بنز نیز بر اساس فناوری دیجیتال و کددهی پیشرفته صورت می پذیرد، تا بدین وسیله بتوانند سطح امنیت این خودروها را چندین برابر نمایند. امروزه مرکز تخصصی تهران کار کی توانسته در ایران، کلیۀ خدمات ساخت ریموت و سوئیچ بنز را متناسب با مدل های قدیمی و جدید به کلیۀ مشتریان ارائه دهد.

ساخت فوری ریموت بنز

همانطور که می دانید، هر لحظه امکان گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو برای هر راننده ای اتفاق می افتد. به همین دلیل برخی از افراد با سرمایه گذاری و راه اندازی مرکز تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس و معمولی، توانسته اند بخش مهمی از نیاز دارندگان اتومبیل را فراهم سازند. امروزه جهت ساخت ریموت بنز از سیستم الکترونیکی و کدینگ دیجیتالی بهره گرفته می شود و قطعاً متناسب با مدل های مختلف اتومبیل از فناوری متفاوت و فرآیند کددهی مجزا استفاده نموده اند. در نتیجه جهت دریافت خدمات ساخت سوئیچ بنز بایستی به مراکز معتبر و با سابقه که تجهیز به دستگاه های پیشرفته هستند، بهره گیرید.

هزینۀ  ساخت ریموت بنز و یا ریموت های بنز به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به مدل اتومبیل و اصل بودن کلید اشاره نمود. با توجه به وارداتی بودن این قطعات، بدون شک هزینۀ ساخت ریموت بنز بیشتر از هزینۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای معمولی تعیین می گردد. اگر ساکن شهرستان هستید و خواستار خدمات اینترنتی ساخت ریموت بنز هستید، می توانید به صورت تضمینی و رعایت کلیۀ نکات امنیتی از خدمات حرفه ای مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()