نمایندگی مجاز زانتیا به صورت تخصصی در زمینۀ تعمیرات خودروی زانتیا فعالیت می کنند. این مرکز دارای متخصصین و همچنین ابزارآلات فنی است که قابلیت مرتفع نمودن ایرادات فنی خودروی زانتیا را دارند. همانطور که می دانید شرکت های خودروسازی توانسته اند با گذشت زمان، محصولات خود را ارتقاء داده و قطعات فنی آن را تقویت نمایند. بدین ترتیب افرادی که قصد تعمیرات اتومبیل های مدرن و هیدرولیکی را دارند، می بایست آشنایی کامل با سیستم هیدرولیک خودرو داشته باشند. در همین راستا مرکز  نمایندگی مجاز زانتیا  همچون تعمیرگاه زانتیا رهام با اتکاء به مهندسین و نیروی متخصص، به صورت حرفه ای می توانند قسمت های فنی و تخصصی خودروی زانتیا را بررسی نموده و سپس در صورت نیاز بخش های معیوب را مرتفع می نمایند.

شرح خدمات مرکز نمایندگی مجاز زانتیا

از خدمات نمایندگی مجاز زانتیا می توان به معاینه فنی خودروی زانتیا اشاره نمود. حین انجام این سرویس قسمت های مختلف خودرو مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و در صورت لزوم نسبت به مرتفع نمودن عیوب اقدامات لازم صورت می گیرد. تعمیر موتور، اکسل، بخش جلوبندی، سیستم تعلیق و ... برخی از قسمت های اصلی خودروی زانتیا محسوب می شوند که متشکل از انواع قطعات کوچک و بزرگ هستند. بدین وسیله بررسی صحت عملکرد آنها بیش از رفتن به سفر از سوی راننده ضرورت دارد. در واقع با مراجعه به نمایندگی مجاز زانتیا می توانید نسبت به سرویس دوره ای خودرو اقدام نمائید. سیستم هیدرولیک فرمان در طراحی خودروی زانتیا توانسته تحولی بزرگ ایجاد نماید و سطح قابلیت های این اتومبیل را بهبود ببخشد. به همین دلیل خیلی از افراد طرفدار اتومبیل زانتیا هستند.

مالکین این اتومبیل، جهت شارژ گوی زانتیا و سرویس و مرتفع نمودن نقص فنی به صورت ایمن می توانند به نمایندگی مجاز زانیتا همچون تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمایند.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()