توربو شارژ در راستای طراحی موتورهای سبک و اسپرت ساخت شده است. در واقع با هدف قدرتمندتر نمودن موتور اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر اطلاعات تخصصی در زمینۀ نحوۀ عملکرد توربو شارژ موتور ندارید، تخصیص دادن اندک زمان خود را برای مطالعۀ این مقاله به شما عزیزان پیشنهاد می کنم. توربو شارژ قطعه ای است که در قسمت خروجی اگزوز خودرو و مسیر ورودی سیلندرهای موتور نصب می شود. لازم به ذکر است که محل نصب توربو شارژ بسیار هوشمندانه و کاملاً مهندسی شده در نظر گرفته اند که در ادامۀ متن دقیق تر به این موضوع مهم خواهم پرداخت. اجازه دهید بدین موضوع اشاره نمایم که در صورت نیاز به خرید توربو شارژ برای اتومبیل خود و یا دریافت خدمات تعمیرات و تعویض انواع توربو شارژ خودرو با فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید.

علت اصلی نصب توربو شارژ در طراحی موتور خودرو

با توجه به مطالب مذکور، توربو شارژ در ابتدا گاز خارج یافته از اگزوز را مکیده و سپس با استفاده از توربین هایی که در طراحی آن به کار برده شده است، هوای ورودی را متراکم می کند. سپس از طریق ورودی سیلندرهای موتور به داخل سیستم احتراق تزریق نموده و به طور کلی میزان اکسیژن موجود در مخزن احتراق را دو چندان می نماید. در این صورت با مصرف حداقل سوخت بنزین، سرعت احتراق با هوای بیشتر، چندین برابر و موتور تقویت می شود. برای اطلاع از قیمت توربو شارژ به سایت مراجعه کنید. 

اگر در صدد برای خرید توربو شارژ و معاینۀ فنی توربو شارژ موتور خودروهای بی ام و، ام جی، هایما، جک، سمند سورن، دنا پلاس، تیگو، آلفارومئو و ... می باشید می توانید با مهندسین مجرب فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نموده و جهت مراجعۀ حضوری هماهنگی های لازم را انجام دهید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()