جهت تعمیر توربوشارژ توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید که در این حوزه تخصص داشته باشند. این قطعه با عنوان پرخوران، به عنوان سیستمی برای تقویت حجم موتور در طراحی خودروهای اسپرت و مسابقه به کار گرفته می شود. از این رو ایجاد اختلال در عملکرد این سیستم نیاز به بررسی بیشتر دارد و می بایست نسبت به تعمیر توربو شارژ اقدام نمائید. به کارگیری این قطعه در مسیر موتور می تواند بازدهی خودرو را دو چندان نماید.

مرکز ارائه خدمات تخصصی تعمیرات توربو شارژ

ضمن آنکه میزان مصرف سوخت را به حداقل می رساند و انعطاف پذیری فرمان اتومبیل را برای راننده راحت تر می نماید. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی در حوزۀ تعمیر انواع توربو شارژ خودروهای سبک و سنگین در حال فعالیت می باشد و همواره آمادۀ ارائه سرویس به مشتریان گرامی می باشد.

با گزارشاتی که از گروه های مختلف دریافت نموده ایم، خودروهایی که به سیستم موتور توربو شارژ تجهیز هستند، عملکرد بهتری دارند که می تواند رانندگی آرامش بخشی را بدون انتقال لرزش در کابین راننده مهیا سازد. آسیب جسم خارجی در سمت تراکمی توربو شارژ و یا توربو شارژ از جمله مواردی است که باعث خراب شدن و از بین رفتگی پره های توربین می گردد که در نتیجه فرآیند متراکم سازی به درستی صورت نمی گیرد. قطعاً نیاز به بررسی وضعیت موتور می باشد و در صورت لزوم نسبت به تعمیر توربو شارژ به مراکز مطمئن مراجعه نمائید.

توربو شارژ همچون یک پمپ هوا عمل می کند که فرآیند تراکم سازی هوای ورودی را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد و می تواند از انرژی اتلافی اگزوز بهره گیرد و باعث افزایش توان اتومبیل گردد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در حوزۀ تعمیرات تخصصی قطعات توربو شارژ خودرو و فروش توربو شارژ هایما s5 و سایر توربو شارژ فعالیت می کند.

 فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()