جهت خرید انواع توربو شارژ اورجینال می توانید به مرکز وارد کننده توربو شارژ مراجعه نمائید. با توجه به وارداتی بودن قطعات توربو شارژ، شما می بایست جهت خرید قطعات توربو شارژ به نمایندگی های معتبر مراجعه نمائید. در این صورت بدون دغدغه، قادر به تأمین این نوع قطعات می باشید. توربوشارژ قطعه ای است که به عنوان سیستم کمکی در طراحی موتورهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع قطعه، تأثیر بسزایی بر روی افزایش قدرت موتور دارد و به همین دلیل با بهره گیری از این قطعه توانسته اند بازدهی خودرو را دو چندان نمایند. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی چندین سال به عنوان وارد کننده توربو شارژ فعالیت خود را آغاز نموده است. در نتیجه افرادی که به دنبال تأمین قطعات اورجینال هستند، می توانند از طریق چنین مجموعه هایی تهیه نمایند.

خرید توربو شارژ به صورت اورجینال

فروش توربو شارژ با برند و حجم موتور متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه افرادی که در صدد برای تأمین قطعات توربو شارژ اصل هستند، می توانند از طریق مراکز وارد کننده توربو شارژ در ایران اقدام نمایند . چنین مجموعه هایی با سرمایه گذاری که توانسته اند انجام دهند ، قطعات توربو شارژ اورجینال را می توانید از نمایندگی ها و مراکز  رسمی وارد کننده تأمین نمائید . برای  خرید توربو شارژ هایما s5 به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه کنید.

همانطور که می دانید توربو شارژ به عنوان قطعه ای است که قابلیت افزایش حجم موتور را دارد و به همین دلیل تحولی در فناوری خودروسازی بوجود آورده است. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید انواع توربو شارژ سواری، شاسی بلند و دیگر ماشین آلات سنگین را بدون واسطه از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی که از اولین واردکنندگان توربو شارژ در کشور می باشد، تهیه نمائید.

 

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()