خودروی جک s5 از جمله اتومبیل های شاسی بلند محسوب می شود که توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور در اواسط سال 1400 به بازار خودروی ایران وارد شده است. فروش خودروی جک اس 5 توربو شارژ امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون بازدهی این نوع اتومبیل به دلیل تجهیز بودن به سیستم موتور توربو شارژ تقویت شده است.

در واقع توربو شارژ جک s5 به دلیل عملکردی که برای آن تعریف شده است باعث افزایش بازدهی خودرو می شود. در صورت مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد موتور، می بایست اتومبیل توسط یک مکانیک مجرب مورد بررسی قرار گرفته شود و سپس نسبت به تعمیر و یا تعویض توربو شارژ جک s5 به واسطۀ فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تصمیم بگیرید.

مهمترین ویژگی های توربو شارژ جک s5

از عملکرد فنی خودروی جک s5، می توان به گیربکس 6 دنده ای اتومات دو کلاچه اشاره نمود که مجهز به پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ TGDI اشاره کرد که دارای حجم موتور 1.5 لیتر است. این خودرو مجهز به قدرت 117 اسب بخار با گشتاور 251 نیوتن متر است که حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی می کند و توربو شارژ جک s5 به عنوان سیستم کمکی موتور، شرایط را برای افزایش ورودی اکسیژن به مخزن احتراق فراهم می کند. برای اطلاع از قیمت توربو شارژ جک s5 به سایت مراجعه فرمایید. 

تجهیز بودن خودرو به سیستم موتور توربو شارژ، بازدهی و توان اتومبیل ارتقاء پیدا می کند و به نوعی اتومبیل در فرآیند تأمین انرژی برای افزایش سرعت دچار مشکل نمی شود. لیکن اختلال در عملکرد قطعۀ توربو شارژ باعث مختلف شدن موتور و یا کاهش قدرت آن می گردد. بدیهی است، در این صورت قسمت های مختلف توربو شارژ جک s5 توسط یک تعمیرکار بررسی گردد و در صورت لزوم از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی اقدام به خرید توربو شارژ جک s5 اصل نمائید.

 

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()