شرکت خودروسازی کیا توانسته با بهره گیری از فناوری روز دنیا، اتومبیل های خود را در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار خودرو نماید. در همین راستا ارائه خدمات تخصصی ساخت سوئیچ کیا متناسب با مدل های مختلف اتومبیل صورت می گیرد. سراتو، سورنتو، اپتیما، مووهاوی، اسپورتیج و ... از جمله محصولات کمپانی کیا محسوب می شوند. قطعاً همانطور که می دانید برخی از مواقع رانندگان با دغدغۀ گم شدن ریموت و سوئیچ خودرو رو به رو می شوند. در همین راستا مرکز تخصصی تهران کار کی تلاش می کند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، خدمات تعریف جدید، حذف پین کد قبلی، تعویض قاب و باتری ریموت در راستای ساخت سوئیچ کیا  انجام دهند.

شرح خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی

خام نمودن ریموت کیا نیاز به ابزارآلات و دستگاه های مخصوص دارد که بتوان در مدت زمان اندک به صورت اصولی این کار را انجام داد. جهت ساخت ریموت کیا نیاز به دسترسی به پین کد است که با اتصال کامپیوتر به خودرو صورت می گیرد و متخصصین امر نسبت به چگونگی انجام آن آشنایی کامل دارند. تراش سوئیچ کیا برای هر کدام از خودروهای این برند متفاوت صورت می گیرد که توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک با دقت بالا صورت می گیرد.

غیر فعال سازی و خام نمودن ریموت کیا از دیگر خدماتی است که می توانید از طریق مراکزی که در حوزۀ ساخت ریموت و سوئیچ فعالیت می کنند، بهره مند گردید. استخراج پسورد و پین کد سوئیچ کیا برای مدل های مختلف این برند با تعریف مجزا صورت می گیرد. تعدد خدماتی که توسط این مراکز ارائه داده می شود، بسیار است. در نتیجه رانندگان خودروهای کیا بایستی جهت دریافت خدمات فنی مرتبط با ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ هزینۀ ساخت ریموت یدک کیا، تراش سوئیچ کیا و مواردی از این قبیل می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()