توربو شارژ تیگو 7 از دیگر انواع توربو شارژ موجود در بازار به شمار می رود که رانندگان می توانند متناسب با مدل اتومبیل خود، این قطعه را سفارش دهند. اگر اطلاعات جامعی نسبت به این قطعه ندارید، در این پست قصد دارم به معرفی و نحوۀ عملکرد توربو شارژ بپردازم که در این صورت رانندگان راحت تر می توانند مناسب ترین ظرفیت توربو شارژ تیگو 7 را خریداری نمایند. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ فروش توربو شارژ خودروهای سبک و سنگین قادر به فروش توربو شارژ تیگو 7 با ظرفیت های مختلف می باشد.

خرید توربو شارژ تیگو 7 اورجینال

هنگام تهیۀ توربو شارژ خودرو، می بایست حداکثر توان موتور خودرو در نظر گرفته شود. در واقع تناسب افزایش توان موتور باید با تعداد سیلندرهای تعبیه شده درون خودرو رعایت گردد. عدم توجه به این مسئله می تواند صدمات جدی به برخی از لوازم یدکی موتور وارد کند. توربو شارژ به عنوان قطعه ای است که در مسیر خروجی اگزوز خودرو قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و به نحوی همان هوا را وارد مسیر احتراق بنزین به کارگیرند.

افزایش میزان اکسیژن هنگام سوختن بنزین، عاملی برای تسریع فرآیند احتراق می باشد. نصب توربو شارژ تیگو 7 به طور مستقیم بر روی عملکرد خودرو تأثیرگذار می باشد و قطعاً توان و پیشرانۀ موتور را تقویت می کند. در همین راستا تمامی خودروهای مسابقه تجهیز به موتور توربو شارژ هستند. البته شرکت های خودروسازی به منظور تقویت موتور نسب جدید خودروهای خود از مزایای توربو شارژ بهره می گیرند. جهت کسب اطلاعات تخصصی و استعلام قیمت خرید انواع توربو شارژ منجمله توربو شارژ آلفا رومئو می توانید با فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس گرفته و مشورت نمائید.

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()