توربو شارژ به قطعۀ مکانیکی اطلاق می شود که متشکل از اجزای مختلف می باشد. همانطور که می دانید جهت شروع فعالیت سیستم احتراق اتومبیل، می بایست بنزین با اکسیژن ترکیب شود و انرژی لازم برای راه اندازی موتور مهیا گردد. در اکثر اتومبیل ها، هنگام افزایش سرعت خودرو، به موتور فشار بیش از اندازه وارد می شود و انرژی مورد نیاز برای افزایش قدرت موتور به سهولت تأمین نمی گردد. بنابراین خرید توربو شارژ و نصب آن در مسیر موتور و سیستم احتراق می تواند عاملی موفقیت آمیز برای کاهش مصرف انرژی و در مقابل افزایش توان موتور گردد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی در ایران توانسته به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزۀ فروش، نصب و تعمیر قطعات توربو شارژ خودرو در حال فعالیت می باشد.

موارد کاربرد توربو شارژ

قطعۀ توربوشارژ متناسب با موتورهای سبک و سنگین در مدل های متفاوت ساخته می شوند. در نتیجه متناسب با برند و مدل خودرو می بایست توربو شارژ مناسبی را تهیه نمایند. این اختراع توانسته به میزان قابل توجهی راندمان بالاتری را برای موتور اتومبیل فراهم آورد. این قطعه معمولاً در میان قسمت های خروجی دود و ورودی هوا نصب می شود و قابلیت تأمین قدرت خود را از طریق دود خارج شده از اگزوز خودرو کسب می کند. بدیهی است خودروهایی که به قطعۀ توربو شارژ تجهیز هستند موجب بهینه تر شدن مصرف سوخت می گردد. برای اطلاع از قیمت  فروش توربو شارژ به سایت مراجعه کنید. 

بدون شک ورود هوای بیشتر، به معنای تأمین اکسیژن زیاد برای احتراق بنزین، گازوئیل و یا گاز می باشد که در مدل های مختلف اتومبیل متفاوت است. در نهایت احتراق روان تری را برای خودرو مهیا می سازد و باعث افزایش قدرت موتور می شود. هم اکنون جهت خرید و انجام تعمیرات انواع توربو شارژ می توانید به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()