نمایندگی مجاز زانتیا به عنوان تعمیرگاه تخصصی فعالیت می کند. چنین مراکزی به دلیل تخصص و تجهیزاتی که در اخیار دارند، به صورت کاملاً اصولی قادر به مرتفع نمودن ایرادات فنی خودروی زانتیا می باشند. همانطور که می دانید هر مدل اتومبیل تجهیز به تکنولوژی های متفاوتی هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است. بدین وسیله دارندگان خودروی زانتیا در صورتی که با مشکلات و نقص فنی برای اتومبیل خود، مواجه شدند، می توانند نسبت به تعمیر ایرادات فنی به مراکز  نمایندگی مجاز زانتیا مراجعه نمایند.

نمایندگی مجاز زانتیا در تهران

البته می بایست از اعتبار مرکز اطمینان حاصل نموده و سپس با آسودگی خاطر از خدمات آنها بهره مند گردند. شارژ گوی زانتیا یکی از مهمترین خدماتی است که توسط نمایندگی های مجاز زانتیا به مالکین ارائه داده می شود. تعمیرگاه زانتیا رهام از جمله معدود تعمیرگاه های مجاز زانتیا در تهران می باشد که متشکل از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص می باشند.

تعمیر موتور، اکسل، برق خودرو، قسمت جلوبندی، گیربکس، سیستم تعلیق، شارژ گوی زانتیا  و ... برخی از خدماتی است که می توانید از نمایندگی های مجاز زانتیا درخواست کنید. جهت سرویس دوره ای اتومبیل زانتیا می توانید به چنین نمایندگی هایی مراجعه نمائید. هیدرولیک فرمان از قسمت های اصلی اتومبیل به شمار می رود و مجهز به ساختار مکانیکی می باشد. ایجاد هر گونه اختلال در عملکرد قسمت های مختلف اتومبیل می تواند صدمات جدی به اتومبیل وارد کند. در نتیجه جهت بررسی وضعیت سالم بودن هر یک از قطعات فنی خودرو می توانید جهت معاینه فنی به معتبرترین نمایندگی مجاز زانتیا مراجعه نمائید. توسط مجموعه های نمایندگی معتبر می توانید خدمات فنی را بر اساس تعرفه های رسمی دریافت نمائید. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر خودروی زانتیا می توانید با کادر فنی تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل فرمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1012
نمایش همه
علاقه مندی ها ()