سوئیچ های هیوندا با تکنولوژی جدید تعریف شده اند و این مسئله باعث گردیده تا سطح امنیت ماشین نسبت به نسخه های قدیمی افزایش یابد. از جمله خدمات تخصصی که توسط برخی از مراکز به مشتریان گرامی ارائه داده می شود، ساخت سوئیچ هیوندا با استفاده از ابزارآلات مخصوص می باشد که می بایست توسط افراد متخصص صورت پذیرد. متأسفانه عوامل متعددی باعث می گردد که افراد در صدد برای ساخت سوئیچ یدک هیوندا باشند و بدین وسیله در مواقع لزوم بتوانند از آن برای راه اندازی اتومبیل خود استفاده نمایند.

کددهی جدید و غیرفعالسازی انواع ریموت هیوندا

ایجاد آسیب فیزیکی و یا گم شدن از مواردی هستند که یک راننده با آن دغدغه رو به رو می شود. به همین دلیل همواره شاهد سفارش ساخت ریموت هیوندا در میان مالکین خودرو می باشیم. مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در حوزۀ کلیدسازی خودرو فعالیت دارد و به اقتضای نیاز مشتریان توانسته است با تأمین تجهیزات پیشرفته، خدمات ساخت سوئیچ و ریموت یدک خودروهای لوکس را به مشتریان خود ارائه دهد.

هم اکنون با دستگاه های پیشرفته قادر به انجام خدماتی همچون غیر فعال سازی ریموت هیوندا  مفقود شده می باشند و به نوعی سیستم قفل اتومبیل را تغییر داده و مانع از سرقت اتومبیل می شوند. سپس با استفاده از برنامه های مخصوص و به صورت کامپیوتری، کددهی جدید برای سوئیچ و ریموت هیوندا تعریف کنند. به طور کلی شرکت خودروسازی هیوندا توانسته در دو مدل کلیدی و کیلس، کد سوئیچ های هیوندا را تعریف نموده و بدین وسیله سطح امنیت ماشین های نسل جدید خود را بهبود ببخشند.

بازگشایی درب اتومبیل بدون آنکه صدمه ای به قفل اتومبیل وارد نشود یکی دیگر از مهمترین خدمات مجموعۀ تهران کار کی محسوب می شود. البته خدمات ارزندۀ دیگری نیز این مجموعۀ معتبر به دارندگان خودروهای هیوندا ارائه می دهند که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()