ساخت سوئیچ هیوندا یکی از خدمات اصلی است که توسط مجموعۀ تهران کار کی به مشتریان ارائه داده می شود. متأسفانه دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا رانندگان با گم شدن سوئیچ و ریموت اتومبیل خود رو به رو شوند. در این صورت راننده بیش از وقوع این اتفاق نسبت به ساخت سوئیچ یدک هیوندا تدابیری بی اندیشد. البته موارد متعدد دیگری نیز وجود دارد که می تواند ذهن راننده را به خود درگیر کند. از این رو مرکز تخصصی تهران کار کی تلاش نموده بر حسب نیاز مشتریان سطح خدماتی که ارائه می دهند را گسترش داده و بتوانند با استفاده از دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک، اقدام به ساخت سوئیچ هیوندا  ، تعویض باتری و قاب ریموت و سوئیچ، تعمیرات انواع ریموت، حذف و فعال سازی پین کد جدید را انجام دهند.

ساخت انواع سوئیچ هیوندا با دستگاه های تمام اتوماتیک

کمپانی خودروسازی هیوندا در طول فعالیت خود توانسته موفق به تولید و عرضۀ خودروهای سواری و شاسی بلند منجمله جنسیس، سانتافه، سوناتا، آزرا، ولستر و ... گردند. متناسب با مدل های مختلف اتومبیل از فناوری متفاوت جهت ساخت سوئیچ های هیوندا بهره گرفته اند. از این رو در صورت نیاز به ساخت سوئیچ جدید هیوندا، می بایست آن مرکز اطلاعات جامع و تجهیزات پیشرفته را جهت اجرای این کار در اختیار داشته باشد. به طور کلی تمام این نکات در رابطه با ساخت ریموت هیوندا نیز صدق می کند.

با توجه به اینکه جهت ساخت ریموت هیوندا  از فناوری و تکنولوژی های مدرن بهره گرفته می شود، در نتیجه جهت باز کردن درب خودرو نیاز به تجهیزات پیشرفته ای است که بتوان با حفظ امنیت اتومبیل، اقدام به ساخت ریموت و سوئیچ یدک نمایند. از این رو مجموعۀ تهران کار کی با تأمین تجهیزات پیشرفته و نیروی کار متخصص، هر گونه خدمات مرتبط به ساخت ریموت هیوندا را به مشتریان گرامی ارائه دهند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()