شارژ گوی یکی از قطعات اصلی است که در طراحی قسمت هیدرولیک موتور مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این پست قصد داریم اشاره ای به نحوۀ کارکرد شارژ گوی زانتیا داشته باشیم. اینکه شارژ گوی در اتومبیل های هیدروپنوماتیک چگونه کار می کند و نقش اساسی آن در عملکرد کلی خودروهای زانتیا چیست؟ لازم به ذکر است که اشارۀ مختصر به معرفی هیدروپنوماتیک داشته باشیم و اینکه شارژ گوی دارای دو قسمت است که با استفاده از دیافراگم از یکدیگر تفکیک شده اند و قسمت فوقانی دیافراگم محتوی گاز نیتروژن می باشد و بخش تحتانی دیافراگم حاوی روغن LHM می باشد. تعمیرگاه زانتیا رهام به عنوان یکی از مراکز تعمیرگاه زانتیا مجهز به نیروی فنی و متخصصی است که شناخت کامل نسبت به قسمت های فنی اتومبیل زانتیا دارند که می توانند پس از بررسی وضعیت اتومبیل اقدام به شارژ گوی زانتیا نمایند.

انجام شارژ گوی زانتیا در مدت زمان کوتاه

نحوۀ عملکرد شارژ گوی بدین شکل است که هنگامی که چرخ ها بر روی یک دست انداز قرار گرفته می شود، یک میله که یک طرف آن به زیر دیافراگم متصل بوده و طرف دیگر آن به شاسی متصل شده است، به یکدیگر فشرده می شوند و این مسئله باعث فشرده سازی روغن LHM در قسمت زیرین دیافراگم می شود. از این رو بیش از اندازه به دیافراگم فشار وارد می شود و افزایش تعداد دفعات این اتفاق، می تواند توأم با افت فشار دیافراگم شود و نیاز به شارژ گوی زانتیا داشته باشید. به طور کلی طی این پروسه، گاز نیتروژن فوقانی نیز متراکم می گردد و بدین وسیله ضربۀ وارده را در داخل خود محبوس می کند و به نوعی از رساندن ضربه به سرنشینان جلوگیری خواهد نمود. ایجاد اختلال در عملکرد شارژ گوی، نیاز به رسیدگی دارد که می توانید برای این کار به  تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید.

 

تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()